by Julianna Gąsiorowska

Two new bee blocks


Jestem bardzo spóźniona z szyciem pszczelich bloków, ale potrzebuję już tylko dwóch by skończyć:)
Oto najnowsze bloki:

/ I'm terrible late with my bee blocks, but I need only two of them to finish:)
Here're my latest blocks:

O blokach możecie przeczytać więcej TUTAJ.

/ About bee blocks you can read more HERE.


14 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. świetne!!! rany... ile zabawy z nimi, żeby katki kawałeczek powstał... podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "taki kawałeczek" miało być;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten drugi blok prawdziwie miodowy :) oba rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. oba piekne, ale ten drugi jakoś tak kolorystycznie przypadł mi do serca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oba bardzo ładne :) a te biedroneczki i rowerki na pierwszym świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy jest w ślicznych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bloki. Koniecznie muszę niedługo sama spróbować. A powiedz mi czy jak szyjesz patchworkową poduszkę to podszywasz tą część z kwadratów dodatkowym materiałem od środka???
    Ps. Z niecierpliwością czekam na otwarcie sklepu bo już mi się zakupy marzą:-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne bloki!
    Czerwono czarny jest taki fajnie wyrazisty, agresywny, taki... hiszpański! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne.. jakim cudem ty to wszystko tak prosciutko robisz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają, a ten z Panią jest po prostu rewelacyjny :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ten czerwono/czarno/biały jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten pierwszy jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>