by Julianna Gąsiorowska

Blogger's Pillow Party!


Dziś znalazłam informację o Blogger's Pillow Party i musiałam wziąć udział w tym przedsięwzięciu:)

/ Today I found information about Blogger's Pillow Party and I just had to take part in it:)

Wszystkie niezbędne informacje znajdziecie TUTAJ (umieściłam również bannerek z lewego boku).

Na początek prezentuję moją "starą" poduchę uszytą w grudniu na Pillow Talk Swap Runda 4, ale obiecuję, że pokażę jakieś nowe poduchy:) (może uda mi się nawet uszyć jedną miesięcznie w trakcie trwania imprezy:)

/ All information you'll find HERE (I put also button on the left side). 

Just for the start I present my "old" pillow made in December for Pillow Talk Swap Round 4, but I promise I'll present some new pillows:) (maybe one pillow each month during the party:)

PS. Wiedzieliście, że moja poducha została pokazana TUTAJ? :))) Dziękuję Ci, Heather!

/ PS. Did you know that my pillow was featured HERE? :))) Thank you, Heather!


6 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. widziałam widziałam i od razu rozpoznałam Twoją w gąszczu pięknych poduszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! It's beautifull! The shades are just perfect and the gray completes it very well.

    OdpowiedzUsuń
  3. So creative! Can't wait to see what you come up with next month.

    OdpowiedzUsuń
  4. fantasticzne! Lubie bardzo. I love the colours you've used and the rainbow effect. I think we've all put up an "old" pillow for this first round. we'd better get sewing!

    OdpowiedzUsuń
  5. What a beautiful pillow. I really love the "rainbow" look.

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>