by Julianna Gąsiorowska

Cuksy - losowanie:)


Przepraszam Was bardzo za opóźnienie, ale jestem bardzo chora:(

Wasz liczny udział bardzo mnie ucieszył - dziękuję Wam z całego serca!

Random.org wylosował liczbę:

a pod numerem 19 kryje się komentarz:


Gratuluję Kasi i Ani z Magicznej Fabryki!


25 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. gratuluję, szkoda że nie wygrałam:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla wygranych .szczesciary ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez gratuluje i zazdroszcze haha;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, jaka szkoda, że to nie mnie wylosował random...no ale trudno widocznie Magiczna Fabryka zasłużyła na wygraną bardziej:-)
    Gratuluję szczęściarze a Tobie dziękuję za tak piękne candy.
    Pozdrawiam,
    Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:)
    Tyle czekania i taki zawód:(
    Ale cieszę się waszym szczęściem, może następnym razem się uda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczynom, na pewno dobrze je sporzytkują.
    Nie mniej jednak znów zawód :O(

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności trafiły w dobre ręce, gratuluję dziewczynom i pozdrawiam wszystkich!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ech, szczęściary! gratuluje dziewczynom!
    ciekawe co fajnego z nich wyczarują?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny we dwie miały widocznie wiekszą siłę przyciągania. Gratuluje serdecznie. Piękne tkaniny trafiły w dobre ręce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dziewczynom, a tobie dużo, dużo zdrówka życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, ale super!!! To niewiarygodne. Fantastyczny dzień! Ogromnie się cieszymy! Dziękujemy bardzo, bardzo za wygraną i wspólną zabawę :) Julka, szybkiego powrotu do zdrowia!

    Wszystkim dziękujemy za gratulacje i miłe słowa :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Magicznej Fabryki!

    A ja się wcale nie zawiodłam, bo nie brałam udziału hahahaha :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę i gratuluję! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje gratulacje! Szczęściary! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje dla zwyciężczyń :) Julka wracaj do zdrowia szybko! ja już się wygrzebałam, ale na męża przeszło ;) buźka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla dziewczyn !!!! Dziekuje za zabawe!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczynom gratuluję wygranej :) A Tobie przesyłam gorące pozdrowienia - kuruj się szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje dla zwycięzcy:) a dla ciebie dużo zdrowia!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo zdrówka życzę i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny moje gratulacje,wracaj do zdrowia bo twórczośc czeka...pa.pa

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę... ale i gratuluję wygranej z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>