by Julianna Gąsiorowska

Mollie Potrafi / Mollie Makes


Całkiem niedawno miałam okazję szyć z tkanin dostępnych w sklepie Robin's Patchwork. Większość z Was zapewne zna ten sklep (już kiedyś o nim pisałam), a tych, którzy nie mieli jeszcze okazji ich poznać, zachęcam serdecznie do odwiedzin (Robinkowie mają chyba najszerszy w Polsce wybór tkanin patchworkowych, obsługa zawsze idealna!). Jest to pierwszy sklep patchworkowy w Polsce (mój był drugi:). Dorota i jej mąż zaczęli sprzedawać tkaniny na długo przed tym jak rozpoczęłam swoją przygodę z szyciem. To była prawdziwa przyjemność uszyć coś z tkanin pochodzących z ich sklepu. Mój letni projekt znalazł się w najnowszym wydaniu Mollie Potrafi (to czwarty numer tego nowego, a już świetnie się sprzedającego czasopisma robótkowego). Najnowszy numer trafi do sprzedaży już w poniedziałek, a póki co można go przejrzeć on-line TUTAJ.
Nie mogę się doczekać wyprawy do Empliku i sięgnięcia na półkę po Mollie. Czasopisma zagraniczne z moimi publikacjami nie są dostępne w Polsce, więc taka okazja jest dla mnie wyjątkowa:)
Oto mój projekt:

Recently I've got opportunity to cooperate with Robin's Patchwork, Polish quilting on-line store. Dorota and her husband started selling fabrics a long before I started sewing and their store were first in Poland offering quilting fabrics and notions. So it was a real pleasure to sew something for them. My summer project was published in Polish edition of Mollie Makes, which recently appeared on Polish market (it is their 4th edition, so it's quite new, but already very hot mag). Issue 4 will hit the stores on Monday, but it's possible to see it online HERE.
I just can't wait to go out and see this mag on the shelves with my project in it. It's not possible with my projects published in US or UK based magazines, because they're not available in Poland. So you can imagine why this time is so special:)
Here's my project:


Wszystkie te piękne tkaniny, których użyłam do uszycia torby (oprócz ceratki) są dostępne w sklepie Robin's Patchwork.

/ All lovely fabrics that I used to make the bag (except the waterproof lining) are available at Robin's Patchwork.


21 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. That is such a fun bag! I'm sure it will be a popular project in the magazine.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Torba genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Piękna torba i niezwykle kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałam "śliczna jest" Nie wiem skąd wziął się ten "żart"!!! :0

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest strzał w 10! Pakując się na nasz urlop (jego rzeczywisty przebieg pozostawmy bez komentarza :))) ) cały wieczór rozmyślałam, że brakuje mi takiej właśnie torby plażowej i że na przyszły rok trzeba będzie koniecznie to zmienić!! Lepszej rekomendacji i inspiracji nie mogłam znaleźć!!! Dzięki :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna torba.
    Cudowne kolory i tkaniny
    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! :)
    Torba w 1000% plażowa, idealna nad każde morze czy jezioro...
    Tył skojarzył mi się z kostkami do gry na gitarze :D
    Całość : wzory + materiały dają super wakacyjny efekt!
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow so fantastic, congratulations for your publication!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam właśnie nad torbą plażową, ale nawet na papieże nie była taka pomysłowa, kolorowa i śliczna! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka torba chodzi za mną od dawna. Wciągam ją na moją listę. Mam nadzieję, że uda mi się ją ukończyć przed wakacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you so much for all your suggestions on this site. Your shares are very interesting and very rewarding. Congratulations to you.

    voyance gratuite par mail ; voyance par mail gratuite

    OdpowiedzUsuń
  12. Julka projekt jest super i wielkie gratulacje z okazji Jego publikacji! super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torba, Julka!! Piękne kolory i w dodatku bardzo pakowna, czyli taka jakie lubię najbardziej:)
    Przy okazji gratuluję publikacji!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Congratulations! That is a cute tote bag!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super to wyszło! Mimo trudności udało się ją ładnie przedstawić - gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. cuckoo
    A little word just to tell you that your blog is awesome.
    Keep it up and may the force be with you
    voyante gratuite par mail

    OdpowiedzUsuń
  17. Designing is pretty good. Nice prefect bag for beach and easy to carry. Thanks for sharing Take My Online Classes checkout my services.

    OdpowiedzUsuń
  18. Outstanding designing Great Post thanks for sharing. Please vist my servive. Car Services Paisley

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>