by Julianna Gąsiorowska

My project at Love Patchwork & Quilting and giveaway!


Recently, Jenny, the editor of Love Patchwork & Quilting, asked me if I would like to share my Cassette tapes paper piecing design with readers of this magazine (Issue 10). Usually, I don't repeat my projects, but I quickly realised that it gives so much fun! I made two pillows: one with 9 small Cassette tape blocks and second one with one large block. I used very bright and fresh colors. This made pillows very special to me and perfect for our living room. Pillows are even brighter and more fun than my original mini quilt. So I'm very excited, not only because it's so great feeling to have works published, but also because I gained new experience and found out that repeating a project after a while can bring something new and fresh.

Here are some photos how my project looks like in Love Patchwork&Quilting magazine:

/ Niedawno Jenny (redaktor magazynu Love Patchwork & Quilting) spytała mnie, czy chciałabym się podzielić moim kasetowym wzorem z czytelnikami tego magazynu (do edycji 10). Zazwyczaj nie szyję drugi raz tych samych projektów, ale szybko zdałam sobie sprawę, jakie to może być fajne. Uszyłam dwie poduszki: jedną z 9 małymi kasetami, a drugą z jedną wielką na całą poduchę. Użyłam bardzo jasnych i energetycznych kolorów. One sprawiły, że poduchy są bardzo miłe mojemu sercu i niedługo zamieszkają w naszym salonie. Poduszki są nawet weselsze i bardziej kolorowe niż mój oryginalny mini-quilt. Jestem więc zachwycona, gdyż nie tylko miałam okazję opublikować mój projekt w interesującym czasopiśmie, ale przede wszystkim zdobyłam nowe doświadczenia i odkryłam, że powtórki z rozrywki potrafią przynieść ciekawe rezultaty.

Oto jak wyglądają moje poduchy w magazynie Love Patchwork & Quilting:


One of these pillows also appeared on the cover:)
/ Jedna z poduch pojawiła się także na okładce:)


HERE and HERE you can read about my project at Love Patchwork & Quilting website.
/ TUTAJ i TUTAJ można poczytać o moim projekcie na stronie Love Patchwork & Quilting.

And here are the photos which I made during working on this project (photos are not perfect since I was out of proper filling and I had to deal with it somehow):

/ A tak wyglądały poduchy u mnie (zdjęcia nie są idealne, nie miałam odpowiedniego wypełnienia do poduszek i musiałam kombinować):




And now onto the giveaway!
Giveaway is now closed.

I would love to share one copy of Love Patchwork & Quilting (Issue 10) with one of my readers. This giveaway is open internationally.
If you would like to take part in the giveaway, simply leave a comment. Maybe you will share in the comment some of your experiences about repeating some projects or maybe something else about your works and excitement during the sewing. As always, my followers (old or new:) have second chance (simply leave separate comment and let me know how you follow my blog).

If you are no-reply blogger, please add in the comment your e-mail address.
Giveaway is open until the end of June. I will draw a winner on July 1 and send the magazine as soon as I get the copy from the publisher.

/ Chciałabym się podzielić z Wami moją radością w formie Cukierków!
Cukierki zakończone.
Na zwycięzcę czeka jeden egzemplarz magazynu Love Patchwork & Quilting (edycja 10). Cukierki są dla wszystkich (z całego świata:).
By wziąć udział w Cukierkach, wystarczy zostawić komentarz. Możesz w nim podzielić się swoimi wrażeniami o powtórkach projektów albo napisać zupełnie coś innego dotyczącego przygód szyciowych. Jak zwykle, moi obserwatorzy (starzy albo nowi:) mają drugą szansę (wystarczy zostawić drugi komentarz z informacją, za pomocą jakiego nośnika obserwujesz mój blog).

Jeśli jesteś no-reply bloggerem, bardzo proszę zostaw w komentarzu też swój e-mail.
Cukierki są otwarte do końca czerwca. Zwycięzcę wybiorę 1 lipca, a magazyn wyślę jak tylko trafi on do mnie od wydawcy.

And the winner is:
/ A Zwycięzcą jest:
Congrats! / Gratulacje!

54 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. I love the cassette blocks! The fabric for the "wheels" is just great, you can see them spinning.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaa gratuluję!!
    cudownie, że dostałaś taką propozycję! :D poduchy rzeczywiście idealnie się wpisują w klimat Twojego mieszkania :D
    jeśli chodzi o powtórkę z rozrywki to lubię, ale nigdy nie robię identycznych, nie umiem zrobić dwóch takich samych - może to i wada może i zaleta, no cóż jak to mówi mój M. nie jestem przecież rzemieślnikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję publikacji, Julka !!! Twój wzór jest świetny. Przyznam szczerze, że nawet nie przypuszczałam, że tak rewelacyjnie zaprezentuje się na poduszkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. a no i obserwuję od dawna -blogger i chyba bloglovin ale ostatnio go nie odwiedzam i nie pamiętam :D przez bloga cię zczytuję :)

    aaa i w lipcu mam okrągłe urodziny i fajnie by było dostać jakąś prasę patchworkową :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Really great use of color and pattern. Thank you

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje publikacji!!! :)
    Zdarza mi się robić powtórki tzw. sprawdzonych już przeze mnie wzorów. (Ale nie identyczne - nie o to przecież chodzi) Niemniej jednak wolę poszerzać horyzonty szyciowe i eksperymentować ;)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  7. Don't enter me. I just want to say 'well done'!

    OdpowiedzUsuń
  8. Congratulations !!

    I do repeat projects for my online shop, but every one is different because I will use different fabric and decorative thread.
    But each one is made with love and by me

    Mightymadgescloset@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie da się uszyć dwóch takich samych rzeczy:) ale prawie identyczne owszem ... fajnie eksperymentować nawet na tym co się już robiło - efekt murowany jak widać - gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I would love a copy of this!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Poduchy wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  12. I _really_ like the bright colors you used in these pillows. :) I have not seen the magazine locally so I would enjoy winning a copy - I know I really love quilt making 'cause I even enjoy reading the ads.

    ;) Linda

    OdpowiedzUsuń
  13. I've found I have trouble repeating projects exactly. (Like making matching bags for a wedding.) I like mixing things up more.

    OdpowiedzUsuń
  14. So sweet! Congrats on the publication. I love this project.

    OdpowiedzUsuń
  15. I love this design, Julianna and you always chose such fantastic fabrics! Congrats on having your lovely design published.

    Actually, I'm currently working on a "repeat" project. I've had mixed feelings about the second time around and if it wasn't wanted as a gift, I don't know that I'd be making it. I find I have so many things that I want to make that I don't like repeating (most of the time, anyways ;o).

    OdpowiedzUsuń
  16. I love your work and the colours you use It would be fun to try.

    OdpowiedzUsuń
  17. The project is very cute, and I'm so glad you repeated it. I don't usually repeat things, because there are so many things that I want to do, and so little time!

    OdpowiedzUsuń
  18. I follow you through feedly! I don't want to miss any postings!

    OdpowiedzUsuń
  19. I also hate to repeat patterns. A co-worker would love to commission one of my quilts but since I have already done it before I have no interest for no amount of money. I've tried to think of the appeal of doing it in a different color way to make it more appealing but don't think he would like the different colors. Your project certainly looks so fresh and modern in these fabrics it definitely worked out beautifully. Congrats on the publication!

    OdpowiedzUsuń
  20. A faithful follower on bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  21. Sigo su bloc por correo electrónico desde que vi su camión con esa mujer con el pañuelo en su cabello.Mis cariños Juliana.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję publikacji :) Poduchy są przepiękne, niezwykle soczyste kolory - uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To wspaniałe,móc czerpać inspiracje z mody lat mojej młodości! Kolory, wzory.Pięknie było,tak więc cieszę się,że te barwy i wzory mogę teraz oglądać w Twoich pracach. Kocham takie kolory i sama ich używam.Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  24. A lovely pattern. Scary to think that some quilters may be too young to recognise a cassette tape (not that I fall into that category).

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi Julianna! Your pillows are amazing! I love your designs and the bright colours - Super! I need to make some! Also your green chair is beautiful! Thank you for a lovely give away! x Teje
    nerospost(at)gmail(dot)com

    OdpowiedzUsuń
  26. I'm your follower. x Teje
    nerospost(at)gmail(dot)com

    OdpowiedzUsuń
  27. your work is very pretty and inspiring . I know some work by the long time quilters are repeat projects but they are new and exciting for us new quilters. thank you

    OdpowiedzUsuń
  28. I follow via email and pinterest

    OdpowiedzUsuń
  29. I used your mix tape pattern to make a zippered pouch for a friend - she uses it in her car for her tape cassettes :)

    OdpowiedzUsuń
  30. OMG those pillows are adorable.

    OdpowiedzUsuń
  31. I discovered a beautiful baby quilt pattern at Mods Bake Shop and have already made one quilt but will make two more for two friends who were expecting in the fall!! The pattern is called "Pinwheel Baby Quilt" and it is made with a charm pack plus some yardage. The best part about it are the Prairie Points.., adorable!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję kolejnego zjawiskowego sukcesu!!! Wzór, kolory, ukryte myśli..... absolutnie wszystko pasuje do siebie idealnie! Warto było "pocierpieć" i ponownie wykonać znany już motyw - chyba nikt nie ma co do tego wątpliwości :))))

    OdpowiedzUsuń
  33. I'm on vacation with a horrible computer connection, but I wanted to enter! I make a lot of pouch repeats for projects, but so far haven't repeated a quilt of any sort!

    OdpowiedzUsuń
  34. I also follow your RSS feed in feedly, thank you so much!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ła! No super extra!!! Gratuluję publikacji!!! Oczywiście z największą przyjemnością wertowałabym Love Patchwork & Quilting z Twoimi projektami:)
    Co do powtórek to przyznam szczerze, że za każdym razem coś zmieniam:) Nie umiałabym chyba uszyć drugi raz identycznej pracy, no chyba, że jest to zwykły worek na kapcie;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście obserwuję od dawien dawna!!!
    Teraz Bloglovin, wcześniej Czytnik:)

    OdpowiedzUsuń
  37. A, obserwuję Cię oczywiście - przez bloglovin :) A jeśli chodzi o szycie powtórek (bo nie dodałam w pierwszym komentarzu), to zawsze się waham, bo mi się wydaje, że tak mało czasu i może lepiej spróbować czegoś nowego... ale z drugiej strony to właśnie szansa, żeby uszyć coś ciut inaczej albo spróbować innych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeśli o mnie chodzi, to trudno mówić o szyciu powtórek...
    Szyciem patchworku zajmuję się od kwietnia tego roku, kiedy to pojechałam do Robin's Patchwork, żeby zobaczyć jak w rzeczywistości wyglądają te piękne tkaniny, zakupiłam rzecz jasna różności (trudno było o dyscyplinę) i ... przepadłam. Kompletnie przepadłam ... . Od tego czasu w głowie kłębią mi się pomysły, wzory i kolory... . Na tym blogu spędziłam niejedną chwilę czytając, podziwiając prace, zatracając poczucie czasu. Niejednokrotnie szuflada wypadała mi z zawiasów, a zachwyt wprawiał w kompletne osłupienie :). No i niedowierzanie, że można SZYĆ tak piękne rzeczy.
    Serdecznie gratuluję pomysłów, bloga i różnych cudności. Poduchy tak mi się spodobały, że chcę uszyć tę w wersji max dla syna, bo stwierdził, że miło by mu było dostać poduchę :). Na urodziny w lipcu :). Miałam zapytać o pozwolenie wykorzystania pomysłu, ale dokopałam się do tutorialu i już wiem, że można, z czego bardzo się cieszę.
    Pozdrawiam i dziękuję za inspirację. Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję Ci publikacji! takiej okazji na "powtórkę wzoru" nie można było przepuścić - by Twój projekt poznał cały świat :) Twoje projekty zawsze eksplodują kolorami i przez to są tak wyjątkowe! Nie lubię szyc kilka razy tego samego wzoru bo potem to juz mniej zabawa a techniczne powtarzanie ale czasem mi się zdarza :) uściski!

    OdpowiedzUsuń
  40. jako wierny obserwator zapisuję sobie drugą szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Congrats! I love your pillows.

    OdpowiedzUsuń
  42. Poducha uszyta i darowana na dzisiejsze imieniny. Dałam radę wcześniej zrealizować zamysł! Syn zaskoczony i uradowany, a ja jeszcze bardziej, że aż tak się spodobała :).
    Krótko mówiąc mieliśmy frajdę oboje z uszycia poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne poduchy i gratuluję publikacjia!

    OdpowiedzUsuń
  44. Cuksy zakończone (zwycięzcę podam niedługo). Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze!

    / Giveaway is now closed (I'll announce winner very soon). Thank you all for lovely comments!

    OdpowiedzUsuń
  45. Sliczne poduchy! Podziwiam twoja umiejetnosc laczenia kolorow i zabawe materialami z tekstem.
    Po dlugiej przerwie wracam do swiata 'szyjacych'.

    OdpowiedzUsuń
  46. Thank you to you, for all the wonderful fun times we spend on your site .... I doubt the work that you have to give you for that, we took the fun.
    telephone gay

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>