by Julianna Gąsiorowska

Jungle Ave. project



When Sara Lawson (Sew Sweetness) asked me if I would like sew something from her first line of fabrics, there could be only one answer: YES! Of course! I just knew that her line will be awesome and guess what? I was right:)
Sara's first line was designed for Art Gallery Fabrics, so it's printed on the high quality cotton, very soft. The colors and prints are gorgeous. I love the most text print called 'Word on the street'. It's perfect for paper piecing, because the text goes in different directions. My second type is Electreecity print - so clever!
Quilters from Poland could be pleasantly surprised, becasue this print is already available in one of the Polish on-line stores HERE (it is something unusual, because the most often Polish shops have new hot collections very late).

I made from Jungle Ave. fabrics a wall hanging and matching pillow. The pattern of this project will soon be published in Love Patchwork & Quilting. Here's a little peek:

/ Kiedy Sara Lawson (Sew Sweetness) spytała mnie, czy chciałabym coś uszyć z tkanin z jej pierwszej kolekcji, moja odpowiedź była łatwa do przewidzenia: Oczywiście, że TAK! Podejrzewałam, że ta linia będzie cudna i się nie pomyliłam:) 
Sara swoją pierwszą kolekcję zaprojektowała dla Art Gallery Fabrics, więc jest wydrukowana na wysokiej jakości bawełny, bardzo gładkiej. Kolory i wzory są piękne. Mnie najbardziej podoba się wzór 'Word on the street'. Jest idealny do szycia metodą paper piecing, gdyż teksty są rozmieszczone w różnych kierunkach. Mój drugi typ to Electreecity i co mnie bardzo zaskoczyło, już jest dostępny w Polsce TUTAJ.

Z kolekcji Jungle Ave. uszyłam quilt na ścianę i pasującą do niego poduszkę. Wzór niedługo zostanie opublikowany w magazynie Love Patchwork & Quilting. Mała zajawka:


(photo was made by me, I'm sure that in the mag the photo will be soo much better than mine:) 
(zdjęcie zrobione przeze mnie, jestem pewne, że zdjęcie w magazynie będzie o wiele lepsze:)


If you would like to see more, HERE's a post about this line and the link to the Look Book. Enjoy!

/ Jeśli chcecie zobaczyć więcej, TUTAJ jest post zawierający m.in. link do Look Book-u tej linii. Zachęcam do podziwiania!

7 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Hi!!! Love the quilt and the fabric!!!!! Lovely!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolory :) Śliczny quilt, poduszka pewnie też jest równie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous quilt and great use of the fabric in the bold shapes

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kolejnej publikacji, Julka!!! Poduszka jest pewnie równie ciekawa i mam nadzieję,że długo nie każesz nam na nią czekać:)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ! Kolejna publikacja - brawo! Bardzo mi się podoba twój quilt, kółka są idealne i bardzo pomysłowe :) I czekam z niecierpliwością na poduszkę do kompletu...
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. Julka - jesteś niezawodna - ze wszystkich Twoich prac bije niesamowita ENERGIA! Patrzę na ten dobór kolorów i od razu włącza mi się turbodoładowanie :) Że nie wspomnę o pokładach energii, które w Tobie drzemią - kolejna rewelacyjna praca, kolejna publikacja... Ach - Gratuluję! (publikacji, talentu i tego śmigiełka :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukałam inspiracji dla wykorzystania kolekcji Jungle Ave i trafiłam w wyszukiwarce na fantastyczny quilt - klikam, a tu okazuje się, że nie dość, że polska quilterka, to jeszcze jedna z najlepszych, które znam. :)

    Bardzo podoba mi się połączenie kół i panoram - trochę, jakby wyglądać przez okrągłe okienka z mieszkania na Manhatanie... :)

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>