by Julianna Gąsiorowska

Pretty in pink?


Wieczór był dość pracowity: zaczął się od uszycia piątego bloku na 3x6 Bee, a potem uszyłam coś nowego - właściwie tylko dół czegoś nowego. Zaczęło się od tego:

/ This evening was quite busy: I started with sewing 5th block for 3x6 Bee and then sewed something new - actually only bottom of something new. It began with this:

A teraz wygląda tak:
/ And now I have this:


Parę szwów i dół będzie gotowy, a potem góra - trochę bardziej wymagająca skupienia. Czas pójść spać - miłych snów!
/ A few stitches more and the bottom will be ready - the top is more complicated.
It's time to go sleep - sweet dreams!


13 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. materiałki masz wspaniałe!
    coś pięknego tworzysz, będę zaglądać do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No,aż nie wiem co napisać ,bo mnie zatkało po prostu .Piękne,precyzyjnie zrobione i te materiały ,bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no zapowiada się bardzo intrygująco ...
    mam nadzieję że zdrówko już lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  4. są materiały o tak wąskiej szerokości?

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutkie te kolorki,aż ciekawa jestem co dalej,pozdrawiam i życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to wygląda i całkiem ciekawie się zapowiada, ja chce więcej ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Dziewczyny! Za życzenia powrotu do zdrowia i za miłe słowa o moim pomyśle:)

    Ago, doszyłam brzegi z jednej strony by uzyskać taki efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nóżki na różowym!
    Bardzo mi się podoba ten początek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow wygląda intrygująco i zaskakująco ciekawie, efekt świetny i nie mogę się doczekac części dalszej :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cokolwiek to będzie zapowaida się bardzo intrygująco. Taki lekko komiksowy design postaci może wyjść ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosh, I just love everything you do! This is gorgeous, love the pink and gray together. Can't wait to see more!

    Thanks for linking up to WIP Wednesday, have a great week!

    OdpowiedzUsuń
  12. How fun and pretty! I thought it was beautiful before I saw the legs, and now I think it's going to be even more beautiful!

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>