by Julianna Gąsiorowska

Just an idea


Cały tydzień chorowałam i byłam zbyt słaba na siedzenie przy maszynie, ale dzisiaj czuję się już trochę lepiej i musiałam coś szybko uszyć. To jest tylko pomysł: muszę dodać/poprawić parę szczegółów albo w ogóle uszyję to od nowa jeszcze raz...

/ I was sick whole week and too weak to machine sewing, but today I feel better and I had to sew something fast. This is just an idea: need to add/correct some details or I'll sew it from the start once again...



10 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. optymistyczny obrazek :)
    Zdrowia dużo życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  2. balony, ulubiony moty moich dzieciaków! co to będzie? bo zapowiada się super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powieszę to chyba w kuchni - przy maszynie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie tez sie podoba, i na prawde zazdroszcze czasu na szycie :(

    zapraszalam cie juz na moje candy? jesli nie to zapraszam :)
    uczestniczylam w twoim, wiec mozna powiedziec ze maly rewanz;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Och balony, ślicznie ...jakby jeszcze gdzieś tam pokazały się latawce , to by już było cudnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym nic nie zmieniała, bo bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie to słodkie! cudowna była by z tego makatka do pokoju maleńkiej panieniki

    OdpowiedzUsuń
  8. This is great! Did you free motion machine embroider it?

    OdpowiedzUsuń
  9. IMHO obrazek jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>