by Julianna Gąsiorowska

HQ update


Na wakacjach sporo nadrobiłam i narzuta dla Marysi się rozrasta.
ALE...
Mogłam uszyć więcej, ale zabrakło mi elementów do zszywania:( źle obliczyłam swoje możliwosci...
Na zdjęciu postęp prac - pogniecione wszystko do granic możliwosci:

/ During my holidays I sewed a little bit and Mary's quilt is growing.
BUT...
I could sew more, but I took with me to little hexagons:(
Here you can see the progress (all looks not so good - I haven't got time to iron it):



2 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. kolory są obłędne. Bardzo fajnie wychodzi :) Co do przeniesienia tematu do bloga szafy córci - to proponuję jednak nie :) niech będzie tutaj, bo przecież narzuta to nie ubranie hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba będzie na obu - na marysinym blogu będzie też sporo innych rzeczy niż ciuszki - wszystko szyte z myślą o Marysi - a HQ jest szyta przecież specjalnie dla niej:)
    Będę zmieniać tylko formę prezentacji - tu będzie bardziej "technicznie", a u Marysi bardziej w kontekście wystroju jej pokoju.

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>