by Julianna Gąsiorowska

Rainbow around the block


Dopiero wczoraj przeczytałam o projekcie Rainbow around the block:
/ Yesterday (a bit late!) I read about Rainbow around the block:

Image Hosted by ImageShack.us


Dziś usiadłam do maszyny i na szybko przygotowałam taki blok:
/ Today I sewed (without a special plan) such block:

Wieczorem dodam ramkę i go wykończę, a jutro go wyślę - żałuję, że nie ma za bardzo czasu by przygotować więcej bloków...
PS. Dopiero na zdjęciach zauważyłam, że w jednym miejscu jest trochę krzywo - chyba zrobię większą ramkę by to ukryć:)

/ In the evening I'll add a frame and some additional stiches, tomorrow I'll send it - I only regret that there is no time to prepare more blocks...
PS. When I took a photo I noticed that it's not perfect in one place - probably I'll make a bigger frame to hide it:)


EDIT:

Mój mąż właśnie zobaczył blok i stwierdził, że jest okropny i mam go nie wysyłać. Muszę więc uszyć kolejny...

/ My husband just saw the block and told me that's awful and I shouldn't send it. So I have to sew another one...


17 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. niebardzo znam angielski .
    to jakis konkurs?
    moze i ja sie przyłącze?
    wytłumaczysz mi o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest akcja charatytywna (na rzecz ofiar powodzi w Tennessee) - z nadesłanych bloków zostaną wykonane narzuty. Termin nadsyłania bloków mija 1 września 2010r., a więc już niewiele czasu zostało. Jeśli będziesz potrzebowała więcej szczegółów to wszystko Ci opiszę w mailu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Twój mąż nie powiedział tego z przekory? Czy on się zna na szyciu? Bo ja się nie znam na patchworkach (ale od paru miesięcy siedzę nad szkółkami i blogami i oglądam i podziwiam) ale ten Twój blok mi się bardzo spodobał - wyobraźnia podpowiada mi, że przedstawia mostek nad baśniowym jeziorem, albo dróżkę wijącą się gdzieś w nieznane ale na pewno przyjemne miejsce - miejsce nadziei.

    OdpowiedzUsuń
  4. Albo mąż się nie zna albo nie lubi takich połączeń kolorystycznych - bo co by nie mówić są oryginalne, ale żeby od razu od okropnych wyzywać to przesada!!!
    Mi się bardzo podoba schemat bloczka :) i nie wiadomo czy nie spróbuję swoich sił kiedyś na takim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za słowa otuchy! Wczoraj wieczorem rozpoczęłam pracę nad nowymi blokami - w poniedziałek je wyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... ja albo to coś z moim poczuciem estetyki jest nie tak, albo po prostu Twój mąż się nie zna - bo wg mnie ten blok jest śliczny - kolorowy optymistyczny i naprawdę fajnie zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się ten blog ogromnie podoba!!! Jeśli nie masz z nim co zrobić to bardzo chętnie go przygarnę:D

    OdpowiedzUsuń
  8. mnóstwo inspiracji tu u Ciebie!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwi mnie opinia twojego męża, bo jak to stwierdził Kaffe Fassett na warsztatch w Łodzi, my polacy boimy się kolorów, zgadzam się z nim, dlatego uważam, że powinnaś do tych następnych bloków co szyjesz, dodać także to optymistyczne, kolorowe cudo i nie przejmować się słowami męża :))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. wiam ,woj Blog bardzo mi sie podobe tymbardziej ze w Polsce malo ludzi zajmuje sie PW
    Pozdrowienia
    Regina/ friedolek

    OdpowiedzUsuń
  11. I think it is a great block!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Your fabric choices are incredible! I love the latest block----gorgeous design!! =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z przedmówcą, wybór i dobór materiałów niesamowity! Nie wiem o co mężowi mogło chodzić? Patchwork to wogóle trudna i wymagająca cierpliwości (której nie posiadam) sztuka, więc chylę czoła. Dzięki za wizytę u mnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Baaaardzo lubię takie połączenie kolorów! O wykonaniu trudno mi coś obiektywnego powiedzieć, bo wszystko ponad równe zszycie dwóch kawałków materiału to dla mnie mistrzostwo świata:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for your thought about my block! It's nice to hear that my block is not so bad:)
    I send it already, because other blocks I made were not appropriate for quilt - I made some mistakes in calculation and the edges were to small:(

    Dziękuję za wszystkie opinie o moim bloku!
    Miło jest usłyszeć, że nie jest on taki kiepski:)
    Wysłałam go w końcu, gdyż inne bloki, które przygotowałam miały wady - przez złe wyliczenia wyszły mi w nich zbyt małe zapasy na szwy:(

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>