by Julianna Gąsiorowska

B8 - problems


Nie mam ostatnio szczęścia z moim DJ quiltem... Nić, której używam skończyła się w trakcie dzisiejszego szycia. Po tym jak to zauważyłam pomyślałam, że przynajmniej potnę i przygotuję części do innych bloków, ale wtedy zorientowałam się, że po sobotnich porządkach wszystkie tkaniny są w pokoju śpiącej córeczki...

A więc... jedynie część B8 jest przygotowana:

/ I don't have luck with my DJ lately... The thread which I use finished during today's sewing. After I noticed it I thought that maybe at least I cut and prepare some parts to the other blocks, but then I realized that after Saturday's cleaning all fabrics are in the room of my sleeping daughter...

So... only a part of B8 is prepared:


0 lovely comments / miłych komentarzy:

Prześlij komentarz

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>