by Julianna Gąsiorowska

Miła niespodzianka


Własnie się dowiedziałam, że zostałam zaproszona do współtworzenia Szuflady:

Image Hosted by ImageShack.us

Zupełnie się tego nie spodziewałam i ucieszyłam się jak dziecko:)))
Lubię uczestniczyć w takich przedsięwzięciach, gdyż one motywują mnie do robienia rzeczy, na które pozornie nie mam czasu. A tak "wisi" nade mną jakis termin, muszę się zmobilizować i czas sam się znajduje:)

7 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. gratuluję!!!
    będziemy się więc tam spotykać:):):)
    tylko ja będę po tej drugiej stronie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i czekam na Twoje wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, nieważne po jakiej stronie - ważne, że będzie okazja do spotkania:)
    Rybiooko, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Do miłego zobaczenia w przepastnej;)) Szufladzie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. mnóstwo inspiracji tu u Ciebie!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za gratulacje!

    Po przeczytaniu komentarza Pauli aż spłonęłam rumieńcem... bo jakoś nie czuję, że zasłużyłam na taki komplement:)

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>