by Julianna Gąsiorowska

Little changes


Zdecydowałam, że będę prowadzić oddzielnego bloga o rzeczach szytych dla mojej córki Marysi.
Oto ten blog:
/ I decided to run separate blog about things sewed for my daughter Mary.
Here is my new blog:


Image Hosted by ImageShack.us

Mam nadzieję, że w ten sposób zacznę szyć więcej rzeczy dla siebie.
Jest parę wspólnych tematów - np. Hexagon quilt - nie zdecydowałam jeszcze gdzie umieszczać informacje o postępach prac.
/ I hope that this way I'll start to sew more for myself.
There are some common items - like my Hexagon quilt. I haven't decided yet where to put news about it.

2 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. dasz rade prowadzić dwa blogi?

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie prowadzenie dwóch blogów nie jest takie trudne (tak właściwie to nie jest mój drugi blog - tylko któryś z kolei:) - najtrudniej jest ze znalezieniem czasu by uszyć coś dla siebie samej...

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

>