by Julianna Gąsiorowska

Work in progress, no batting


Nie mam ociepliny od jakichś dwóch tygodni:( i nie mam czasu by zrobić zakupy:( A więc dzisiaj pokażę jakie efekty daje użycie zbyt cienkiej ociepliny:

/ I have no batting since about two weeks:( and I have no time to do shopping:( So today I show you what effects gives putting to thick batting:


Zaczęłam pikować kwiatek (bez free motion) i wygląda on okropnie! Pikowanki nie dały w ogóle żadnego efektu!

Ale dziś w końcu wybieram się na zakupy:)))

/ I quilted the flower without free motion, but it looks horrible! No visible effects of quilting!
But today finally I will go on shopping:)))

3 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Julka mogłaś dać podwójna lub potrójną warstwę, od razy byłby efekt! Ale i tak pieknie wyglada:) Fajny pomysł z tą klatką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gazyniu, nie mogłam dać podwójnej, ani potrójnej - bo cienka też się skończyła:(

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>