by Julianna Gąsiorowska

Smak(i) dzieciństwa - nowe Wyzwanie


Artnova24 przygotowała prześliczną nagrodę na Wyzwanie, którego jest autorką - wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ.
Gorąco Was zachęcam do wzięcia udziału, gdyż naprawdę warto! Kusi nie tylko nagroda, ale przede wszystkim temat Wyzwania: "Smak(i) dzieciństwa".

Oto moja skromna interpretacja (taka dość luźna):


Więcej zdjęć mojej pracy znajdziecie TUTAJ.

3 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Jak zwykle - strasznie podoba mi się to co szyjesz :) I do tego te zdjęcia... obłędne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ann, dziękuję:) podobają Ci się moje zdjęcia? wg mnie są okropne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. That is just adorable! I love that apple fabric for the dress. Thanks for sharing.

    xo -El

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>