by Julianna Gąsiorowska

Did you know that I was a lucky winner two times?


Cukierasy na blogu Such a Sew and Sew były pierwszymi jakie kiedykolwiek wygrałam. A parę dni później wygrałam drugie w życiu cukierasy - nie mogłam wprost w to uwierzyć!
Jestem tego rodzaju osobą, która jeśli nie zrobi czegoś od razu, czeka na odpowiedni moment by to zrobić.
I dziś nadszedł ten moment, w którym chciałabym Wam powiedzieć jakim szczęśliwcem jestem!
Dziś dotarł do mnie prezent od Heather i jest on cudowny! (a nie tylko RETRO)
Pewnie pamiętacie Heather, o której napisałam w poście rozpoczynającym moją przygodę z Dear Jane (napisałam o tym TUTAJ) - jestem wierną obserwatorką jej bloga i podziwiam z jaką pasją i cierpliwością zmaga się z Dear Jane. A więc wygranie Cukierasów właśnie u Heather było szczególnie miłą niespodzianką - możecie przeczytać o tych cukierasach TUTAJ.
Oto zdjęcie rzeczy wygranych u Heather (paczka RETRO):
/ A giveaway at Such a Sew and Sew was the first one giveaway I won ever. And a couple of days later I won the second giveaway in my life - I just coudn't believe it!
I am this kind of person who if doesn't do something immediately, waits for the good moments to do something.
And today is this moment, when I would like to write about how lucky I am:)
My giveaway gift from Heather just arrived and it's fabulous! (not just RETRO:)))
You probably remember Heather from my post about starting Dear Jane quilt (I wrote about it HERE) - I am a faithful follower of her blog and I admire how passionate and patient she is while making DJ quilt. So it was really nice surprise to win in giveaway organize by Heather - you can read about this giveaway HERE.
And these are the goodies from Heather (RETRO pack):


Gdy otworzyłam przesyłkę z tym wspaniałym prezentem zauważyłam, że zawiera on jedną dodatkową rzecz: piękną torebeczkę hand made do przechowywania igieł i szpilek - możecie ją zobaczyć w prawym dolnym rogu zdjęcia.
Bardzo bardzi Ci dziękuję, Heather! Za podarunki i Twoją dobroć:)
Wkrótce pochwalę się co zdziałam przy pomocy tych podarunków:)
/ When I opened the package with this great gift I noticed that there is one additional thing: beautiful hand made bag for storing the needles and pins - you can see it in right bottom corner of the photo.

Thank you very very much Heather! For the gifts and for your kindness:)

Soon I will write about what I do using these gifts:)


10 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Bądź ostra jak igła i giętka niczym nić. Stań się jednością z napatstkiem. Howhg! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej Szczęściaro:D

    OdpowiedzUsuń
  3. No to limit na cały rok wyczerpałaś ;)
    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że do końca roku niewiele już pozostało:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Julka, to jest jawna niesprawiedliwość losu! Żebyś Ty tkaniny wygrała to juz ludzkie pojęcie przechodzi. Rozumiem przedmioty przydatne do szycia... ale tkaniny? To tak jabym ja wygrała wagon jabłek. Albo orzechów.
    Gratuluję Ci serdecznie i uprzejmie zazdraszczam.

    OdpowiedzUsuń
  6. hi hi hi no właśnie Julio jak to jest?
    hi hi hi.
    nie mniej jednak,gratuluje!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. You certainly are lucky! What a fabulous pile of goodies. Your mind must be working overtime deciding what to do with it all!
    Teresa x

    OdpowiedzUsuń
  8. YAY! I'm so excited they made it safe and sound. Congratulations again Julianna! Enjoy =)
    Best Wishes,
    Heather

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Ci zazdroszczę, gratuluję Julka

    OdpowiedzUsuń
  10. Julka,tak! Maryna ma rację ,to jest niesprawiedliwe:)))GRATULACJE!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>