by Julianna Gąsiorowska

My bee blocks - sneak peak


Uwielbiam szyć pszczele bloki! Dzięki nim mam okazję szyć bloki nie w moich kolorach (= w kolorach nie pasujących do naszego domu) i próbować nowych wzorów.

Oto podgląd na to, nad czym pracuję wieczorami (hmmm... późnymi wieczorami:):

/ I love making bee blocks! I've got opportunity to sew blocks not in my colours (= not in colours matching our home) and try new patterns:)

Here is a sneak peak on this what I'm working on durign evenings (well, late evenings:):


7 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Julia, ale Ty masz rozrzut- tyle cudnych różności! jesteś niesamowita. I ta tkanina z wiatrakiem !! ja wybitnie nieszyciowo w tym tygodniu więc tylko podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne!!! Ta tkaninka z wiatrakiem miodzio:)))
    Jeszcze tylko zapytam: dlaczego pszczele? bo wiesz, ja się nie znam....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem ciekawa, a tak w ogóle to cudowności szyjesz, też muszę się wziąć.
    Małymi kroczkami może w końcu uszyję narzutę

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Kochane!
    Jutro (albo pojutrze:) pewnie zamieszczę kolejne bloki i przy okazji wytłumaczę o co chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. magiczne te Twoje dziela! Quilting badz ile razy widzialam w telewizji, bylam na wystawie, ogladalam ksiazki - ale mnie to na razie przerasta, trzeba do tego ogromnej cierpliwosci i dokladnosci, a ja... coz, w smieciowych sztukach niejedno uchodzi na sucho :p

    Jak juz Mrouh pisala, pudeleczka zapalczane nie musza byc ozdobione skrapowo, ani nawet papierem - szmatki, filce, wszelakie materialy sa mile widziane. Dziekujemy za przylaczenie sie do wymiany!

    OdpowiedzUsuń
  6. ...och jak pięknie:)
    Ciepło pozdrawiam i życzę miłych sobotnich chwil;)
    Buziaczki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful! I especially love the blue delft block
    : )

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>