by Julianna Gąsiorowska

The Scrappy Hoops Swap


Ostatnio zapisałam się na pierwszą rundę wymiarny The Scrappy Hoops Swap na Flickr. Celem tej wymianki jest przygotowanie tamborka podążając za wskazówkami tajnego partnera - opisem ulubionych kolorów, wzorów, tkanin i mozaiką z ulubionymi różnościami. Po przygotowaniu tamborka wystarczy go wysłać i poczekać na reakcję:)

Poniżej tamborek, który ja przygotowałam - nie jest jeszcze skończony i nie mogę zdradzić kto jest moją parą (przecież to tajna wymianka:), więc kiedy mój sekretny partner otrzyma tamborek pokażę Wam skończoną pracę (może do czasu wysyłki trafi się jakiś słoneczny dzień i zrobię lepsze zdjęcie - uwierzycie, że mulina, którą wyszywałam większość dodatków jest fioletowa?).

/ Recently I signed up for 1st round of The Scrappy Hoops Swap on Flickr. The goal is to make a scrappy hoop following the guides of your secret partner - some descriptions about favourite colours, prints, fabrics and a mosaic with secret parter faves. After making it you just need to send it and wait for the reaction:)
Here's the hoops I've made - it's not quite completed and I can't tell you right now anything more (because is a secret swap:), so when my partner gets it, I will show you finished hoop (maybe before sending the hoop there will be a sunny day and I'll take better photo - could you believe that the thread which I used in main stitches is purple?).

Zanim zabrałam się do realizacji tego projektu miałam całkowicie inny pomysł na wykorzystanie jeżyka na tamborku, ale tamborek okazał się zbyt mały na wdrożenie tego pomysłu:(((
/ Before I started preparing this hoop I've got totally different idea for making little hedgie, but the hoop is too small to fulfil my idea:(((
edit:
Dodałam mój tamborek do Sew&Tell - po ostatniej piątkowej turze otrzymałam mnóstwo cudownych komentarzy od bardzo twórczych osób - uwielbiam szukać inspiracji w ten sposób!
Znalazłam też nowe miejsce do dzielenia się zdjęciami prac: Finished for Friday. Kliknijcie i spróbujcie:)
/ I've added this hoop to Sew&Tell - last time I got wonderful comments from very crafty people - I love finding new inspirations this way!
I found a new place to share our projects: Finished for Friday. Just click and try!

11 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Świetny jeżyk!
    Co tu wejdę, to coś nowego widzę i tak się zastanawiam, w ilu projektach bierzesz udział?
    No i kiedy Ty to wszystko robisz ????

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:)
    W wielu projektach biorę udział, ale większośc z nich wymaga zrobienia niedużych rzeczy, więc można się jakoś w dobie zmieścić:) szyję głównie wieczorami, a miesiąc jest dłuuuuugi:))) Poza tym czym więcej zajęć tym jakoś więcej można zrobić (wiem, że wszyscy o tym wiedzą, ale nie wszyscy praktykują:D)

    OdpowiedzUsuń
  3. so sweet! really just too cute! you've done an awesome job!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cool! I love the little hedgehog and the bit of the Alice fabric...really cute!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweet! Fun to see a modern hoop design!

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so cute! Your partner is very lucky to be receiving it.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful! Anything with hexagons and hedgies is so sweet!

    OdpowiedzUsuń
  8. Your hoop is really sweet. Your partner will love it.

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you very much for every single comment!

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>