by Julianna Gąsiorowska

Back of my quilt


Jakiś czas temu napisałam, że mój hexagon quilt ma już prawie uszyty tył - oto i on:
/ Some time ago I wrote that my Hex Quilt has almost ready back - here it is:


Nie sfotografowałam całego tyłu - pewnie zrobię to dopiero jak gotowa narzuta będzie leżała na łóżeczku Marysi...
Tył będzie pewnie czasem przodem - w zależności od humoru Marysi;)
/ I didn't take photo of the whole back - probably I will do it when my quilt will be finally ready and laying on a bed of my daughter Mary...
The back probably will be sometimes the front - if Mary wants it;)

7 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. bardzo fajny kolorowy i w przewadze różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Julia piękności! na pewno Marysia będzie często miała to jako "przód" narzuty :) a sukieneczka w kropy z matrioszką jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaale feeria barw! Trudno mi sobie wyobrazić, ze przód miałby być jeszcze bardziej kolorowy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bajer :) ja też chcę taką kolorową narzutę :))
    jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Excellent fabric! Pretty enough to be the front of the quilt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponujący! Pewnie czasochłonny :) ale efekt świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale kolorowy - bardzo takie lubię :) Kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

>