by Julianna Gąsiorowska

Thank you! Dziękuję!


Spójrzcie TUTAJ.

Nie mogę uwierzyć, że wygrałam...

Pragnę podziękować Moda Bake Shop (za wspaniały konkurs), Kim Walus (za cudowny przepis) i wszystkim, którzy głosowali na mój projekt i projekty innych osób zgłoszone do konkursu - przesyłam Wam ciepłe uściski!

Chciałabym zachęcić Was do wzięcia udziału w majowej edycji tego konkursu! (szczegóły TUTAJ)


Oraz...


Chciałabym podzielić się z Wami moją radością - zostawcie komentarz pod tym postem - nic więcej nie trzeba robić by wziąć udział w losowaniu małego zestawu tkanin z kolekcji Sherbet Pips (uciętego z moich ósemek) i paru FQ-rów z mojego zbioru tkanin.

Pan Random Generator wyłoni zwycięzcę w następny poniedziałek.


/ Just see HERE.

I can't believe that I won...

I would like to thank Moda Bake Shop (for great contest), Kim Walus (for lovely recipe) and all people, who voted for my project and for other projects in the contest - I send you all warm hugs from Poland!

I would like also encourage people to take part in Moda Bake Shop May Contest - it's a great fun!


And...

I would love to share with you my joy - just leave a comment under this post and you'll enter my giveaway.

Mr Random Generator will chose one person (next Monday), who will win a little charm pack (cut from my fat eights from Sherbet Pips collection) and a few FQ's from my stash.


67 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. to ja czym prędzej zostawiam komcia, gdyż pragnę pogratulować!!!!
    byłabym rada takowym tkaninkom też (jestem uzależniona od ślicznych tkanin).
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I really like your version of this project! Super cute - much more my style than the original tutorial. Its a great pattern, I just couldn't envision it looking like something I would use... until I saw yours :) congratulations!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ho, ho, tylko komentarz i nic więcej ...?? No to się ustawiam :D
    Chętnie bym cos wygrała :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!! Cieszę się, ze wygrałaś! Twoja praca była najładniejsza. :) I oczywiście na nią głosowałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Cieszę się, że wygrałaś, bo Twoja praca była najładniejsza! Jako, że głosowałam czuję się upoważniona do zajęcia miejsca w tej kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, gratuluje wygranej.
    Więc i ja zostawię komentarz jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja juz rano wiedziałam, że wygrałaś:) Gratulacje! Twoja praca najbardziej mi sie podobała:)
    I oczywiście staje w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Czech republic !
    Congratulations to you. I found your blog two weeks ago and I do like to read it.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje! :) i wiedziałam że Twoja praca wygra :) Pozdrawiam i zapisuje sie na losowanie tkanin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!!! i zapisuję się na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje . Wygrana jak najbardziej zasłużona :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się, zgłaszam się. Może do mnie uśmiechnie się Pan Random Generator ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna okładeczka! Cud miód malina :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje! i jak by nie było w kolejce pewnie stoję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje! gratulacje i jeszcze raz gratulacje! taki talent musi zostac doceniony;D

    do candy z checia sie zglosze, bo nie mialam okazji bawic sie twoimi materialami jeszcze!

    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  16. Congrats and Thanks for the chance :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ggratulacje,piękna praca jak zawsze i oczywiście ustawiam się.pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i też ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulujemy! Twoja praca naprawdę zasłużyła na wygraną! Życzymy kolejnych takich sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. yay! i'm happy you won! I voted for you! you do beautiful things! thanks for the giveaway- hope i win! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. juhuuu cieszę się że wygrałaś (a co wygrałaś?? bo ja ciekawska jestem) i cieszę się że mogłam dołożyć swoją cegiełkę :) Mam nadzieję że powolutku zdrowiejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wiedziałam ze wygrasz !!!! :)
    i ustawiam sie w kolejce, choc szanse marne ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Congratulations, you did a beautiful project, how could we not vote for it?

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdeczne gratulacje!
    Etui uszyłaś wspaniałe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulowałam już:) ale co tam, robię to jeszcze raz tym chętniej, że jak pisałam, Twoja praca była moim faworytem

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję zwycięstwa,bo na niego zasługujesz! Wprawdzie Pan Random z reguły omija mnie szerokim łukiem, ale dołączę do chętnych z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Yeah, for you on winning! Thanks for the chance to win some Sherbet Pips! Glad I found your blog.

    OdpowiedzUsuń
  28. great job on winning, would love to see your pattern of the fab creation!!! thanks

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielkie gratulacje! Nagroda zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję i ja też się ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe etui. Gratuluję wygranej i ustawiam się w kolejce do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje! Twoja praca była najładniejsza ze wszystkich, głosowałam z czystym sumieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hurray for you - you are so talented and I am so happy you won!

    OdpowiedzUsuń
  34. jakże wspaniale celebrowana radość.

    OdpowiedzUsuń
  35. Serdecznie gratuluję. I grzecznie ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje! Ale wcale mnie to nie zaskoczyło - w pełni zasłużone zwycięstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje , Swoją drogą musisz być bardzo praktyczna skoro przyszedł Ci do głowy pomysł na takie przydasie . Nagroda zasłużona .

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje! Etui naprawdę świetne...
    Twoje prace, a zwłaszcza połączenia kolorów dodają mi odwagi w eksperymentowaniu :)
    lubię zaglądać tu po inspiracje i odmianę :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Congratulations, I thought your project was completely out of the box, and amazing!

    OdpowiedzUsuń
  40. Congratulations, you received my vote. I was the March Moda winner, wait till you get your prize! Thanks for the chance to win.

    OdpowiedzUsuń
  41. Congratulations! I love your take on the project. I will have to try to make one of my own for my hexagon project tools.

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje!!
    I just visited Moda Bake shop and came across your blog. I did not thinks that there are many Polish blogs but I am glad to find you.
    Congratulations again great finish.
    Sylvia F:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje :) Twój projekt był śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. I voted for you and am so happy you won. Thanks for the giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję wygranej. I tak bym zostawiła komentarz czy jest za to nagroda czy nie, bo w końcu należy się za taki sukces, możesz być dumna, projekt piękny.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  46. GRATULUJĘ!!!
    Ja też się zapisuję by mieć szanse na uszycie czegoś z tkanin od ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  47. gratuluję!!! zasłużona wygrana, bardzo mi się podoba Twoja praca - zagłosowałam na nią nie wiedząc kto ją wykonał :)

    i w kolejce się ustawię, a co mi tam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje! Cieszę się że trzy głosy naszej rodziny dopomogły :)

    OdpowiedzUsuń
  49. I voted for your project. I thought it was so pretty, creative and useful. Have a good one!

    OdpowiedzUsuń
  50. Your project is fantastic!
    beccagriffin (at) hotmail (dot) com

    OdpowiedzUsuń
  51. It was fabulous! I love the pocket holder as I am making them for a local hospital to put baby name tags, hospital bracelets and lock of hair in for babies that pass away. GREAT JOB!

    OdpowiedzUsuń
  52. Congratulations! I was excited to see that you'd won! I also didn't know you live in Warszawa, I spent two years living in the city and I love it, it truly is home for me.

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluje wygranej! Zastanawiam się nad dołączeniem do majowej edycji konkursu - zobaczymy czy nie stracę zapału :) I chętnie dołączam do biegu po tkaniny :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Congratulations on your win ...I love the look of your book keeper ...I might have to make one for my sister who is about to buy one ...great to find a new(to me) blog & so far away....

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję wraz z moimi siostrami. Twoja praca wygrała bo jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  56. I just love your version of the original pattern. Such a clever use of the fabric! You have inspired me to try something similar!

    Susan

    OdpowiedzUsuń
  57. Konkursy, laureaci... brawo! Wielkie brawo dla Ciebie! Pozdrawiam i dziękuję Ci za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Congrats! I really like the bookkeeper and found you by way of Moda Bakeshop!
    Laura T

    OdpowiedzUsuń
  59. gratulacje ^^ zdecydowanie zasłużona nagroda :)

    (i w kolejkę o materiałki też się ustawię, a co :P)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. congratulations! your bakeshop project is too adorable!

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluje gratuluje :-)), w końcu mogę coś napisać bo przez cały dzień naprawiali blogera

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję! Bardzo mi się podoba Twój projekt. I tkaniny tez mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Congrats! I voted for you and I am glad you won :)
    Bye
    Susanne

    OdpowiedzUsuń
  64. No to ja zostawiam komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Congratulations! Your bookkeeper looks just beautiful! Love the fabrics and the flower on the front.

    OdpowiedzUsuń
  66. Julka gdzie ja do tej pory byłam :/ GRATULACJE !!!! Spóźnione ale szczere :)

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>