by Julianna Gąsiorowska

I was featured on Amy's Creative Side


Pewnie większość z Was już zna Amy's Creative Side:

/ Probably most of you already know Amy's Creative Side:


Amy's Creative Side

Jest mi niezmiernie miło, że dzisiaj moje prace zostały pokazane na stronie Amy:) o TUTAJ.

Koniecznie zajrzyjcie do Amy jutro - rozpoczyna się Bloggers' Quilt Festival!!!

/ I am more than happy that today I was featured on Amy's Creative Side:) HERE.

Check Amy's Creative Side tomorrow - Blogger's Quilt Festival will be launched!!!


Amy's Creative Side | Bloggers' Quilt Festival
Thank you Amy for featuring my works!!!

4 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Ja nigdy nie słyszałam o tej stronce ale zaraz pooglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! super! no i to marzenie niech się spełni!!! :) tez o tym marzę, może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>