by Julianna Gąsiorowska

Szyciowy Blog Roku 2014


This is a post about Polish contest for the best sewing blog in Poland. Right now people can vote for their favorites blogs. I don't think that voting by international friends is easy, so I don't translate this post into English. But if you would like to vote for my blog anyway, go HERE and click the button "ODDAJ GŁOS". Write your e-mail address, rewrite the numbers and confirm your vote (you'll get the link in the e-mail).



Słyszałyście o konkursie Szyciowy Blog Roku? Konkurs odbywa się już po raz drugi, a dopiero w ostatniej chwili o nim przeczytałam. I nie myśląc zbyt długo zgłosiłam mój blog do tego konkursu. Zupełnie nie wiem, co było impulsem, mój mąż trochę się zdziwił (tak na wesoło:), gdy wysyłałam zgłoszenie (nie pamiętam, co powiedział dokładnie, ale było to śmieszne:))).

Nie będę więc dopisywać do mojego zgłoszenia ideologii, ale nie będę też ukrywać, że ucieszy mnie jeśli zdecydujecie się oddać głos na mój blog! Otrzymanie głosów w konkursie jest przecież bardzo miłe:) i w pewnym sensie świadczy o tym, że to, co tutaj pokazuję Wam się podoba.
Z góry dziękuję za Wasze głosy!

Głosować można raz tylko na jeden blog w trakcie trwania całego konkursu. Głosowanie jest darmowe (wystarczy podać swoje dane i e-mailowo potwierdzić głos), a co 40 osoba głosująca otrzyma nagrodę. Do rozdania jest 50 poradników Łucznika, więc chyba lepiej głosować wcześniej by znaleźć się w puli osób branych pod uwagę przy rozdawaniu nagród (szczegółowy regulamin jest dostępny TUTAJ).

Na mój blog możecie oddać głos TUTAJ.



2 lovely comments / miłych komentarzy:

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>