by Julianna Gąsiorowska

Przerywniki / Distractions


It's a bit strange, because when it comes about deadlines at work I was always very effective, but when I sew something for my family or myself deadlines are usually not helping. When the deadline is closer I sew slower and I find for myself a lot of distractions. The same situation happend lately with my hand-pieced crib quilt for Anna. First half of it was pieced very fast, but the last week wasn't so productive. Now I have about 2/3 finished, about 3-4 weeks of lying down on the couch (until 36 week of pregnancy ends) and I'm not sure if I'm able to finish it on time...
But the distractions I found are quite interesting too. I already showed on IG first of several paper-pieced hexagons blocks (free pattern will be released soon - probably at the beginning of April):

/ Trochę to dziwne, ale w pracy nigdy nie miałam problemu z terminami (właściwie moja praca to były ciągłe terminy), ale gdy chodzi o szycie dla Rodziny i dla mnie, terminy nie pomagają. Gdy zbliża się wyznaczony termin (przeze mnie albo zakreślony jakąś ważną datą), szyję coraz wolniej i co chwilę znajduję sobie jakieś przerywniki. Podobna sytuacja ma miejsce ostatnio z moim quiltem dla oczekiwanej córci Ani. Pierwszą połowę quiltu uszyłam bardzo szybko (ekspresowo!), ale ostatni tydzień nie był zbyt produktywny. Obecnie jakieś 2/3 się skończone, mam jeszcze przed sobą jakieś 3-4 tygodnie do 36 tygodnia ciąży (uważanego za bezpieczny) i nie jestem pewna, czy dam radę...
Ale przerywniki też są interesujące. Pokazywałam już na IG blok, pierwszy z serii bloków do szycia metodą paper-piecing (darmowy wzór będzie niedługo udostępniony na moim blogu, najpewniej na początku kwietnia):

3 more designs are almost ready for pattern testing. Firstly I want to pieced them by my own (by hand, but there's also a version for foundation paper-piecing) and then send it to my uber-talented pattern testers. Here's an image showing all 4 blocks:
/ 3 kolejne wzory są już prawie gotowe do testowania, ale najpierw chcę je sama uszyć (oczywiście ręcznie, ale wzory będą udostępniane w obydwu wersjach: do szycia ręcznego i maszynowego), a potem dopiero wysłać je do moich super utalentowanych testerek. Oto wszystkie 4 bloki razem:

And the image showing possible quilt layout:
/ A tak może wyglądać quilt uszyty z tych wzorów:

When I wrote that I have to lie on the couch, one of my bloggy friends, Julie, asked me if I knit (because I could do something more on the couch, not only EPP blocks). I don't, but her question reminded me that I've got some needlepoint tapestry kit to take care of it (but this is a theme for another post:).
/ Gdy napisałam o tym, że muszę leżeć na kanapie, jedna z koleżanek blogowych, Julie, spytała mnie, czy robię na drutach (gdyż mogłabym zajmować się nie tylko szyciem ręcznym). Nie robię na drutach, ale jej pytanie przypomniało mi, że mam zestaw do wyhaftowania poduszki, needlepoint tapestry (ale to już temat na oddzielny post:).

7 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Bloczki są świetne :) Projekt quiltu boski - wiedziałam, że będzie można z nich stworzyć coś Pięknego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    Dziękuję za wszystkie sugestie ennormement na tej stronie. Twoje akcje są bardzo ciekawe i bardzo satysfakcjonujące. Gratulacje dla Ciebie.
    Życzę dobrej kontynuacji.
    voyance par mail gratuite

    OdpowiedzUsuń
  3. I think that fabric you sent me could look fabulous in those blocks. Looking forward to your patterns and seeing your tapestry. I used to cross stitch, but after about 5 years of not ever finishing them, I would send them to my sister to complete.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie cymesy to tylko u Ciebie! Jesteś Julka niezastąpiona - zawsze coś kuszącego przygotujesz - już zacieram ręce i czekam na owe wzory! Nie odmówię sobie przyjemności, o nie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę zdrowia oczywiście, ale coś mi się zdaje że ciąża gdyby trwała tak ze 2x dłużej to też byś się nie obraziła - tyle prac do zrobienia przed Tobą!
    Świetne projekty bloków - jak zawsze zresztą. Bardzo lubię patrzeć jak dziewczyny szyjąc z tych samych wzorów otrzymują kompletnie różne efekty.
    Pozdrawiam i zdrowia życzę oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne, jak wzór będzie już dostępny to myślę, że skorzystam :) Bardzo, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm really enjoying piecing your first design! I'd love to test the others for you if you need more hands :) I hope your resting time brings some relief :)

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>