by Julianna Gąsiorowska

Voting / Głosowanie


Przede wszystkim chciałabym ślicznie podziękować za nominację i głosy na moją kołderkę w głosowaniu publiczności. Moja kołderka została nominowana w kategorii Throw Quilt, więc jeśli macie chwilkę...
Głosować można TUTAJ.

W tej kategorii nominowane zostały przepiękne kołderki, w tym jedna, którą często umieszczałam w mozaikach przy wymiankach. W innych kategoriach również znajdziecie cudne quilty, każdy wyjątkowy!

/ First of all thank you all who nominated my quilt and who voted for it in Viewer's Choice category.
My lap quilt is now in final of Throw Quilt category, so if you have time...
Voting pool is
HERE.

There are gorgeous quilts in this category, including a quilt which was a part of my mosaic for several swaps. In other categories you'll find also fabulous quilts, each one so unique!

Znalazłam parę zdjęć, które zrobiłam podczas szycia kołderki, a więc tym razem zamieszczę jedno z nich zamiast zdjęcia skończonej kołderki (ponieważ każdy post powinien mieć zdjęcie:).
/ I found some photos which I took during making my lap quilt, so this time I put one of them instead of finished quilt photo (just because every post should have a photo:).



7 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Zaglosowalam i pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  2. I was happy to vote for your quilt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknięte :) życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos oddany, a ja dla Twojego dzieła nie widzę konkurencji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale! Bardzo się cieszę, że ten twój prześliczny quilt przeszedł dalej! Oddałam już głos na niego:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Get the Best Offers on Books & Textbooks​ available at Amazon and Walmart. Buy the latest released books at affordable prices​
    Best Offer on Books & Textbooks

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>