by Julianna Gąsiorowska

Blog-hop:)


Dziś zapraszam Was na blog-hop z Szufladą.

Każda z projektantek Szuflady przygotowała dla Was wspaniałe nagrody.
Ja przygotowałam dla Was zestaw tkanin świątecznych: czerwone i zielone kropy do kompletu z prześlicznymi świątecznymi kotkami:


Jeśli chcesz wygrać szufladowe nagrody pobaw się z nami w blog-hop!

Zasady są proste:


  • zajrzyj do Szuflady - TUTAJ zacznij zabawę z nami,
  • podążając za wskazówkami znajdującymi się na naszych blogach odwiedzaj blogi Projektantek. Na każdym blogu znajdziesz jedną literkę (na bannerku) - wszystkie zebrane literki utworzą konkursowe hasło,
  • na każdym blogu zostaw komentarz - ślad po Twojej obecności,
  • zamieść na swoim blogu informację o szufladowym blog-hop (w postaci nowego posta na ten temat albo w postaci bannerka na pasku bocznym Twojego bloga - kod do bannerka znajdziesz na końcu tego posta),
  • hasło wyślij na podany w Szufladzie adres - jeśli będzie poprawne, weźmiesz udział w losowaniu nagród!


Losowanie odbędzie się 6 grudnia 2010 r. i jedna Szczęściara (/jeden Szczęściarz) zgarnie WSZYSTKIE nagrody przygotowane przez Projektantki Szuflady - czy można sobie wyobrazić lepszy prezent na Święta?



Jeśli trafiliście na mojego bloga w ramach blog-hop, to następnym blogiem do odwiedzenia jest blog Artnova.



Pamiętaj – aby wziąć udział w losowaniu zostaw swój komentarz pod tym postem!




Skopiuj kod i wklej na swojego bloga:

122 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Jestem .... i już mnie nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane,

    nie uciekajcie tak szybko - rozgoście się trochę u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisałam literke i skacze dalej!!!
    dziękuje za fajną zabawe i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hop i zmykam, cudne te tkaninki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam i lecę dalej w wolnym tempię... Co ja się nawkurzam na ten wolny Net...

    OdpowiedzUsuń
  6. Odmeldowuję się i skaczę do następnego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja też - ale fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. S znalazłam, na tkaninki bardzo chętna jestem i lecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne materiały!
    Zabieram literkę i uciekam.

    OdpowiedzUsuń
  10. to ja szukam dalej- do miłego zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Super upominki :) Fajna zabawa, miło pozwiedzać nowe blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też tu byłam i mam literkę

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, zostawiam ślad po sobie, pędzę dalej, ale wrócę żeby na dłużej się u Ciebie zatrzymać! Fajnie tu!

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostawiam ślad i biegnę dalej :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejny fajny blog. Tera uciekam, ale jescze tu zawitam w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna zabawa. Mały detektyw.
    Pozdrawiam.
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  17. Dołączyłam do zabawy :) Wędruję dalej

    OdpowiedzUsuń
  18. dobiegłam! zapisałam! ruszam dalej! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się to zbieranie, jak grzyby późną jesienią;)))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja spróbuję szczęścia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Puk puk można? Jestem i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym być tą Szczęściarą:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zabieram literke i pedze dalej.

    OdpowiedzUsuń
  24. oo, tkaniny iście świąteczne!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzecia literka już zapisana. Lecę po następną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. wow mam cię literko!
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bawię się jak małe dziecko.
    Nie byłam jeszcze na Twoim blogu. Dzięki tej zabawie poznaję Was i wchodzę w piękne Wasze robótkowe krainy.
    Tutaj na pewno będę częściej zaglądała!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisałam literkę...ale zostanę tu jeszcze na chwilkę :)
    Super "skakanka"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. S wzięte czas ruszać w dalszą podróż

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem! Biorę eskę i zmykam dalej!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Trzecia "blog-baza" zaliczona!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczniutkie :)
    Pozdrawiam ciepło i hop po następną literkę.

    OdpowiedzUsuń
  33. obecna na kolejnym przystanku:D

    OdpowiedzUsuń
  34. HOP! Ależ to wciąga! HOP :))

    OdpowiedzUsuń
  35. trzecia literka juz u mnie:)) pedze dalej

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe materiały, lecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super materiałki.Zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zbieram literkę i pędzę dalej :) Cudne materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ZOSTAWIAM MIŁY ZNAK I UCIEKAM :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam gratuluje, pięknego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ma kolejną.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Następną literkę zgarnęłam, pędzę dalej :) Ale się nabiegam :D

    OdpowiedzUsuń
  43. I znowu nowy blog. Warto uczestniczyć w takiej zabawie. Tyle blogów można poznać.
    Mój adres http://mojzakatek.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Zabieram literkę i biegnę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zostawiam ślad i w drogę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. i ja się na zabawę skusiłam :D Twojego bloga jak wiesz nawiedzam często więc dziś pozwolę sobie na hop i w drogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kotki są piękne *.*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję za kolejną literkę, przeskakuję dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. jeszcze u Ciebie nie byłam, ale dzięki zabawie dohopałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Miło było gościc u Ciebie, jest co podziwiac.
    dzięki za literkę i lecę dalej, pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  51. i kolejna literka- a napięcie rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam uz trzecia literke ide szukać dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  53. byłam zobaczyłam biegnę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Literkę złapałam ... pędzę dalej:))

    OdpowiedzUsuń
  55. Zabawa naprawdę akuratna, chwytam literkę i lecę dalej.

    OdpowiedzUsuń
  56. Capne literke;) Pozdrawiam i szukam nastepnej!

    OdpowiedzUsuń
  57. hej , oj chciałoby się takie tkaniny, na świąteczne tildy :) a tyle chętnych... Fajny blog i oby wpisów miał zawsze tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziękuję za literkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne prace oglądam i kolejną literkę zgarniam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ok mam następną lecę dalej i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Zbieram literki :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. No i mam nastepna literke;-)Pozdrawiam-prace piekne! Edyta

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie, nie, nie...ja zaczynam sie obśliniwać coraz bardziej...to jest normalnie ...a ta z kotkami...eh...znowu wygra ktoś inny.
    Nie mniej jednak zabawa przednia :O)
    Więc literkę kradnę i mknę na dalszą wycieczkę...ale jeszcze wrócę :O)

    OdpowiedzUsuń
  64. dziękuję za podanie kodu banerka do wklejenia :)
    nie bardzo sobie z tym radzę sama

    OdpowiedzUsuń
  65. Kotki!!Jak już mówiłam na pierwszym blogu kocham kotki a zwłaszcza te z czapeczkami mikołaja:)Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  66. Jestem pierwszy raz na twoim blogu. Na pewno nie ostatni... dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  67. to już trzecia literka :) pędzę dalej ale obiecuję systematycznie odwiedzać Twojego blga ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. S uper:) HOP la dalej:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudne materiały tu również bardzo mi się podoba... idę dalej "złowić" następną literkę.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. mmmmrrrr, pomruczałam z kotami i lecę dalej ...Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  71. cudne... szufladki z materiałami, czy to papier, czy materiał? kurcze zazdroszczę
    lecę po następną literkę

    OdpowiedzUsuń
  72. Zanotowałam i ruszam dalej ...

    OdpowiedzUsuń
  73. Ale kociaki!
    Juz trzy literki mam;-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne sa wszystkie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Hop! Hop! Hop! Podwijam kiecę i lecę po następną literkę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. kolejna literka zebrana :)

    http://przykubkukawy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękny prezent :)
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam,
    Przy-kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Pozdrawiam cieplutko i dzięki za literkę

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

>