by Julianna Gąsiorowska

Romeo & Alice in Wonderland


Oto poduszka dla mojej siostry i jej (mam nadzieję:) przyszłego męża. Jedna strona dla niej (przednia), a druga dla niego (cała w rowery). Niecały DWR to nie przypadek:) to zwiastun;)

/ This is a pillow for my sister and her (I hope so:) future husband. One side for her (the front one) and other side for him (whole with bikes). Not whole DWR is not an accident:) this is a trailer;)


Zgłaszam poduchę do Blogger's Pillow Party w marcu:

/ This is my entry in Blogger's Pillow Party in March:

Blogger's Pillow Party

10 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Prześliczna poducha!
    Świetnie wymyśliłaś i uszyłaś!
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :) jak zrobilas ten napis klwiaturkowy! swietny pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna poducha! masz rewelacyjne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ekstra poducha :D
    Bardzo fajny efekt z klawiaturowym napisem :)
    Bardzo pomysłowa :]

    OdpowiedzUsuń
  5. no więc przyszłam , zobaczyłam i padłam:) pomysł, wykonanie - rewelacyjne, teraz musi zostać mężem nie ma wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo!!! Cudny pomysł i wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Very cute- I love the different letters and fonts!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>