by Julianna Gąsiorowska

Little fox


Utalentowana Asia zaprojektowała parę wzorów lisków (do szycia metodą paper piecing) - m.in. takiego ślicznego liska, którego miałam wielką przyjemność przetestować: 

/ Talented Asia designed a couple of fox patterns (paper piecing) - one of these patterns is this cute little fox, which I've tested with great pleasure:


Wzory można kupić - szczegóły na blogu Asi (ShapeMoth) - np. TUTAJ.
Ja ułatwiłam sobie sprawę i powiększyłam liska - będzie z niego śliczna poducha dla Marysi:)

/ You can buy patterns from Asia (ShapeMoth) - for details click HERE.
I made sewing easier and made little fox larger than original - he will be put on the pillow for Mary:)


12 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Ha, wszedzie bede komentowac ;) Sliczny wyszedl, kolory u ciebie jak zawsze doskonale dobrane! Z calego serca dziekuje za wyprobowanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow - that's really quite fantastic and looks like it would have taken a long time to paper piece with all those small bits

    OdpowiedzUsuń
  3. Kirie, a ja będę odpowiadać:) to, że lisek jest słodziutki to Twoja zasługa! Wzór jest świetny!!! Dziękuję!

    Quiltilicious, not very long time - it went pretty fast - all thanks to great pattern:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oh piekny lisek! piekny piekny! podusia na pewno bedzie sliczna, mam andzieje ze sie pochwalisz;d

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! lisek wyszedł rewelacyjny! oczka ma słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny lisek i perfekcyjnie uszyty. Powiem nawet, że podoba mi się bardziej niż oryginał :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny lisek.
    To szycie od razu skojarzyło mi się z papierową techniką iris folding.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszedł Ci świetnie, a pomysł stworzenia poduchy - super, jest taki naprawdę do dziecięcego pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lis jest genialny!
    Nie dość, że wspaniały projekt Kirie zrobiła to jeszcze Ty go prześlicznie uszyłaś!
    Mistrzynie! Wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>