by Julianna Gąsiorowska

Love, love, love...


Kocham, kocham, kocham mój nowy mug rug:) nie jest idealnie prostokątny, w paru miejscach szwy mi uciekły, lamówka przyszyta na szybko, ale i tak już go uwielbiam! Od jutra będzie mi umilał herbaciane przerwy w biurze:)))

A co najpiękniejsze: miałam dziś szyć coś innego, ale chwyciłam za tkaninę z imbryczkiem i tak jakoś samo wyszło:)

/ ...my new mug rug:) it's not perfectly squared, in some places stitches are not perfect either, binding is sewed too fast, but anyway I adore it! As from tomorrow it will be my sunshine during tea breaks at the office:)))

and what is the most beautiful: I planed to sew something different, but I saw a Ruby Star Rising cups and it just happend:)



30 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Jest śliczny! Poproszę o herbatkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, nie dziwię się, że się w nim zakochałaś, bo jest śliczny :D
    To kiedy stawiasz herbatkę ? :]

    OdpowiedzUsuń
  3. I love love love it too!!! Your tea will taste better with this mug rug!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę herbatka na nim na pewno będzie smakowała wyśmienicie,śliczny,pozdrowienia...

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko u Ciebie takie piękne i kolorowe że nie wiadomo na co patrzeć:D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudeńko!!! A ten koliberek to jak kropka nad i:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest, świetne połączanie motywów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna podkładeczka!
    I pełna wdzięku!

    OdpowiedzUsuń
  10. uroczy imbryczek, niezły umilacz:]

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny! jak wszystko u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten koliber (?) kusi by napić się z nim z jednego kubka :) Bardzo podoba mi się kolorystyka, taka czysta. No i ten len, oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest boski!!!
    Tkanina rewelacyjna, no i w ogóle skradł moje serducho:-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny tea time :) czajniczek i zaglądający koliberek to tak jakby czas zatrzymał się w miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. so beautiful! I love the Teapot! Great work!

    OdpowiedzUsuń
  16. W żadnym calu nie będę oryginalna - śliczny !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. a to się wiesza na ścianie czy kładzie na stolik?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wam Dziewczyny za przemiłe komentarze! Podglądam Wasze blogi i podziwiam cuda, które tworzycie - żałuję jedynie, że nie zawsze potrafię moje zachwyty tak pięknie ubrać w słowa jak Wy!


    Creative-home-manager, kładzie na stoliku i stawia kubek z herbatą na tym, najlepiej w parze ze słodkościami:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna praca... obserwuję Ciebie od dłuższego czasu i podziwiam jak szybko się rozwijasz i idziesz do przodu... gratuluję!!! pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. I love your mug rug Julianna!! You did such a nice job!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam rytuał picia kawy i herbaty :) Bardzo mi się podoba co robisz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gdzie można dostać takie piękne tkaniny?

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>