by Julianna Gąsiorowska

Happy day / Radosny dzień


English version below:)

Jest mi bardzo miło Was poinformować, że nasze mieszkanie zostało przedstawione w numerze specjalnym Mojego mieszkania "Najpiękniejsze dekoracje domu", który od dziś jest już w kioskach. Wspaniały artykuł nie powstałby gdyby nie wysiłek Doroty Jaworskiej (która spisała naszą historię), Maryni Moś (bardzo cierpliwej stylistki, artystycznej duszy) i Marcina Czechowicza (fotografa pokazującego rzeczywistość w piękny sposób). Dziękuję im bardzo serdecznie!

A Was zachęcam do lektury:)


/ Our little flat was showed in Polish home decor magazine. It was a great adventure and I am happy that we had such opportunity. I wish I could show you more!


Jeśli trafiłaś (-eś) tutaj za pośrednictwem magazynu Najpiękniejsze dekoracje domu serdecznie zapraszam Cię do przejrzenia mojego bloga (a także tego drugiego, bliższego urządzaniu wnętrz - TUTAJ).
U góry bloga są zakładki, a jedną z ważniejszych jest zakładka Tutoriale, gdzie umieściłam linki do wszystkich stworzonych przeze mnie kursów.
Szyję od dłuższego czasu i postów z moimi pracami jest wiele. Od 4 lat przygotowuję krótkie zestawienia większości prac. Warto do nich zajrzeć by zorientować się co szyję (wystarczy kliknąć na zdjęcie by przenieść się do odpowiedniego wpisu):





4 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Gratuluję publikacji!
    A mozaiki z pracami przepiękne, tyle kolorów :) Niezwykle energetyczna mieszanka, idealna na jesienny poranek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nigdy nie nasycę się widokiem Twoich prac. Są jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne! Nie ukrywam, że to właśnie Twój blog był tym, który spowodował, że wpadłam po uszy i poszłam dalej w poszukiwaniach. Dlatego zupełnie nie dziwi mnie publikacja (gratuluję!) i mam nadzieję, że jeszcze więcej osób złapie od Ciebie tą nieuleczalną fascynację wzorami i kolorami.
    To mówiłam ja, Barbara ;-)
    Aha, ale piosenkę już sobie odpuszczę ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, Julianno!
    Te żywe, energetyczne kolory Twoich prac i wnętrz, nawet jesień czynią bardziej znośną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Great news.Congratulations!!

    Your work is just fantastic.

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>