by Julianna Gąsiorowska

Perfect heart / Doskonałe serce


Today I sewed perfect heart. Really perfect.
While sewing something completely different I found perfect combination of shapes. This heart it's so simple to sew, but still looks great.
Now I'm working on tutorial, but I'm not sure if I finish today (I cut my finger really deeply with rotary cutter - it's so lame...:) when I was beginner such accident never happened!). So meanwhile I'll show you the bigger version (sewed using 7" Drunkard's Path blocks):

/ Uszyłam dziś doskonałe serce. Naprawdę doskonałe.
Podczas szycia czegoś zupełnie innego ułożyłam perfekcyjną kombinację kształtów. Serce jest bardzo proste do uszycia, a wygląda wspaniale.
Pracuję teraz nad tutorialem, ale nie wiem, czy dziś skończę (zacięłam się dość głęboko nożem krążkowym w palec - żałosne:) gdy byłam początkującą taki wypadek nie miał miejsca!). A więc tymczasem pokażę Wam większą wersję serca (uszytą z użyciem 7 calowych bloków Drunkard's Path):

6 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. piękne, rzeczywiście kształt perfekcyjny! współczuję zacięcia nożem- niestety ja też zaliczyłam w tym tygodniu zwykłym nożem i bolki do dziś :( niech się szybko zagoi!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne! i takie rowne! no czekam z niecierpliwoscia na tutka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! Też jestem ciekawa jak je uszyłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne, wygląda bardzo dobrze? W takim razie jak może wyglądać jeszcze bardziej perfekcyjne? Będę częściej do Ciebie zaglądać. A palec niech się szybko goi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. auć! aż mnie zabolało! Współczuję tego zacięcia...:( Skaleczenia po takich przedmiotach niestety długo się leczą:(
    Serce faktycznie kształt ma perfect! Ślicznie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  6. auć! współczuję bardzo... sama niedawno miałam bliskie spotkanie z nożem krążkowym... niechaj się szybko goi :-)
    a serce idealne :-)

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>