by Julianna Gąsiorowska

Makeover


Wczoraj pomyślałam sobie, że chcę coś zmienić tutaj i tak też zrobiłam:) blog jest w fazie budowy - jak wszystko u mnie:)))

/ Yesterday I thought that I want to make some changes on my blog and so I did:) It's under construction still - like everything at my place:)))


Podobają mi się trzy kolumny, podoba mi się tło, ale muszę pomyśleć nad zmianami w bannerze - ten jest tylko na teraz;)

Linki podzieliłam na trzy kategorie: polskie blogi, zagraniczne blogi, blogi D&M&S (blogi projektantów, producentów i sprzedawców tkanin - zagraniczne). Nie umieściłam w tych kategoriach jeszcze wszystkich blogów - lista tych, które obserwuję jest baaardzo długa...

Na dole zamieściłam bannery różnych (głównie patchworkowych) inicjatyw. Tam też wprowadzę niedługo jakiś podział.

/ I like the three columns, I like the background, but I have to think about changes in banner - current one is just for now;)

I split links into three groups: Polish blogs, International Blogs, D&M&S (Designers, Manufacturers and Shops). I haven't put yet all blogs there - my list is sooooo long...

On the end of my blog I put a links to different (mainly quilt) actions. I'll make there some division soon.


edit:

Ciągle coś zmieniam... Powyższe zdjęcie już nieaktualne. Na razie chyba zostanie tak: 
/ I still making some changes... The above photo is not up to date. For now it will probably stays like this:



4 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. o, a ja dzisiaj też się z szatą graficzną bloga pobawiłam ^^ Chyba ta aura za oknem te zmiany w naszych internetowych "domkach" wymusza ;) Z niecierpliwością czekam na ostateczną odsłonę Twojej kreacji XD

    OdpowiedzUsuń
  2. love your layout, it looks great!! I didn't see it before, but i love this layout, it's very modern. Thanks so much for stopping by my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci bardzo za przemiłe słowa. Ja jestem bardzo dumna z tego materiału i bardzo się cieszę, że się podoba. Pozdrawiam, już przedświątecznie:) A nowa szata - klasa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szata zdobi bloga :) Coraz ładniej !

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>