by Julianna Gąsiorowska

Petrillo bag / Torba Petrillo


I had a pleasure to test Petrillo bag pattern designed by Sara @ Sew Sweetness. There wasn't much work in testing since Sara's patterns are so well written! If you're looking big modern looking bag, you definitely should sew Petrillo bag!

This is my version of Petrillo bag:

/ Miałam ogromną przyjemność przetestować wzór torebki Petrillo zaprojektowanej przez Sarę @ Sew Sweetness. Testowanie było czystą przyjemnością, gdyż wzory przygotowywane przez Sarę są świetnie napisane. Jeśli szukacie dużej nowoczesnej torebki, zdecydowanie polecam uszycie Petrillo bag!

A oto moja wersja tej torebki:

I made this bag using Anna Maria Horner fabrics (from different collections, home decor, as well as velveteen and even voiles). The only alternation I made to the pattern was using button instead of magnetic snap.

/ Torbę uszyłam z różnego rodzaju tkanin zaprojektowanych przez Annę Marię Horner (Home decor, welury i voile). Jedyną zmianą jakiej dokonałam, było użycie zapięcia na guzik zamiast magnetycznego zatrzasku.


If you ask me about one word which is the best to describe Petrillo bag pattern, I'll use word 'gorgeous'. That's why I use special hanger to photograph my new wonderful bag:)

Patterns made by Sara are not only well written. You'll find there wonderful colorful photos explaining each step in details. What I love in Sara's pattern business, is that she offers support after purchasing the pattern. You can always write her e-mail or look for help in Flickr group she organized. You'll find there so much inspiration! Just look HERE (the post launching Petrillo bag pattern) or HERE (Flickr group, where you find photos of other bags made using patterns designed by Sara).
Sara's patterns are pdf downloads - so you can get them without waiting for Mr. Postman.

/ Jeśli miałabym opisać wzór opracowany przez Sarę jednym słowę, z pewnością użyłabym słowa "cudny"! To z tego powodu torbę zaprezentowałam na takim wieszaku (gorgeous = cudowny, cudny, wspaniały).
Wzory przygotowywane przez Sarę są nie tylko dobrze napisane. Znajdziecie w nich piękne kolorowe zdjęcia pokazujące każdy krok. Co mnie osobiście urzekło, to wsparcie Sary po zakupie wzoru. Można do niej napisać e-maila z pytaniem lub poszukać wsparcie w specjalnie stworzonej grupie Flick-kowej. Znajdziecie tam również mnóstwo inspiracji! Tylko spójrzcie TUTAJ (post prezentujący wzór Petrillo bag) lub TUTAJ (Flickr-kowa grupa, w której znajdziecie nie tylko zdjęcia torebek Petrillo, ale również innych torebek uszytych z wzorów oferowanych przez Sarę).
Wzory Sary są dostępne w formie elektronicznej (pdf), nie trzeba czekać na Pana Listonosza.

To buy Petrillo bag pattern, click below image:)

/ By kupić wzór Petrillo, kliknij na poniższe zdjęcie:)

 

I am grateful and honoured that I could test Petrillo bag - thank you Sara!

/ Jestem wdzięczna Sarze za możliwość przetestowania wzoru Petrillo, a jednocześnie zaszczycona - dziękuję Ci, Saro!

10 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Thank you for the lovely blog post Julianna! Love your bag so much, you have a very creative way of photographing things that make them look spectacular :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a beautiful bag! Perfect choice of fabric!

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the fabric and bag. Nice.
    Amandak@whatthebobbin

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra!!! Wspaniale uszyłas tę torbę!!! I przyznaję się bez bicia, że Twoje kolory bardziej mi pasują do tego modelu od tych zaprezentowanych we wzorze.
    Z taką torbą na pewno nie przemkniesz ulicą niezauważona!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torebka!
    Bardzo mi się podoba Twoje wykonanie!
    A kieszonek dużo naszyłaś w środku?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna - po prostu piękna :)
    bardzo podoba mi się Twoja kolorystyka :) to cudowne że te torby tak naprawde są personalizowane i jedyne w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślilczna ta torba. Wzór też ciekawy. Uwielbiam wszystkie nietuzinkowe torby - Twoja jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja mam z lekka inne pytanie - wlasnie uszylam moja pierwsza Petrillo bag i jestem nia oczywiscie zachwycona :P, ale zastanawialam sie czego uzylas w swojej jako odpowiednika Soft and Stable proponowanym przez Sare w tym wzorze? wzor jest na tyle fajny, ze planuje uszyc kilka innych wersji i zastanawialam sie co wlozylas w bebechy swojej torby, ktora juz nawet nie wiosna pachnie ale ja tam widze lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj używam kameli (taki usztywniacz z klejem, do kupienia w 'zwykłych' sklepach z tkaninami), ale tym razem mi jej zabrakło:(
      Przepikowałam więc kawałki tkanin razem z ociepliną i tego użyłam jako usztywniacza (boki tych części są zszyte ściegiem overlockowym z tkaninami zewnętrznymi, do tego doszły oczywiście szwy łączące torbę). Użyłam tkanin home decor, one same w sobie są sztywniejsze, choć nie na tyle by usztywnić torbę (tylko przód jest z weluru, który dodatkowo 'wygładziłam' flizeliną).

      Usuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>