by Julianna Gąsiorowska

Pay it forward, pay it back:)


Jakiś czas temu otrzymałam śliczny prezent uszyty przez Leilę w ramach Pay it forward (możecie o tym przeczytać TUTAJ) i zaraz po tym urządziłyśmy wymiankę tkanin, więc pomyślałam, że byłoby miło uszyć coś dla Leili - oto małe coś:

/ Some time ago I got wonderful potholder from Leila sewn as a part of Pay it forward (you can read about it HERE) and right after that we had some fabric swap, so I thought that it would be nice to sew something for Leila, so I sew this little something:


Niedługo uszyję prezenciki dla trzech wspaniałych osób: Nailaa, МамаФиалка i Alveaenerle.

Chciałabym podziękować wszystkim Wam chcącym wziąć udział w zabawię, ale chwilę "spóźnionym" - naprawdę miło się, że ktoś lubi moje prace:)
(miałam obawy, czy znajdzie się jedna osoba, która zechce mieć coś uszytego przeze mnie)

/ Soon I will sew items for three lovely people, who wanted to play with me: Nailaa, МамаФиалка and Alveaenerle.

I would like to thank all of you, who wanted to play with me, but were a little "late" - it was really nice to read that someone likes my works:)
(I was a little worried if there is one person who wants to have something sewn by me)


2 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Śliczne jest to maleństwo!!!
    I jaki pomysłowy napis zrobiłaś! Cool!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Its so nice!! I like your works very much! Thanks a lot!!!

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>