by Julianna Gąsiorowska

Dresden WIP / Dresden prace w toku


Zamierzam wziąć udział w wyzwaniu EZ Dresden. Podczas przerwy wakacyjnej parę pomysłów przyszło mi go głowy (dosłownie torpedowały moją wyobraźnię:). Wybrałam dwa z nich, ale nie wiem, czy wystarczy czasu na skończenie ich obydwu. A więc najpierw zdecydowałam na skończenie pierwszej mniejszej pracy (którą zgłoszę do kategorii mini quilt, druga praca to wielki quilt). Obydwa pomysły są trochę nietypowe i dość podobne do siebie koncepcyjnie. Mam jednak nadzieję, że obydwa quilty skończę przed terminem! 

/ I'm going to take part in EZ Dresden Challenge. During summer break I was hit by several ideas. I picked only two, but I don't know if I finish both of them on time. So I decided to finish smaller one firstly (for mini quilt category, the second one is a huge quilt). Both ideas are a bit unusual, but to some extent similar. I really hope that I'll be able to finish both of them!



4 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Widze, ze tez pracujesz nad dresdenami. Dobry 'challenge' nie jest zly ;) Ja swoje zaczelam jeszcze w czerwcu i do teraz nie moge skonczyc. Ciekawam, coz takiego wymyslilas...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się zapowiada. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Those are such pretty pinks in your dresdens. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja to już zaczęłam przebierać nóżkami z ciekawości! Kolorystyka świetna, taka żywa... Szybko szyj i szybko pokazuj, bo normalnie ciekawość mnie żywcem zeżre!
    Fajnie, że już jesteś:D

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>