by Julianna Gąsiorowska

Winter swap with Kirie


Umówiłyśmy się z Asią (znaną jako Kirie @ Shape Moth) na wymiankę. Asia uszyła mi nieprawdopodobnie piękną poduszkę (możecie ją zobaczyć TUTAJ), dostałam również całą pakę dodatków.

Ja uszyłam mini-quilt, który nie dorównuje poduszce (nie napiszę więcej, bo tylko bym narzekała:D). Zresztą zobaczcie:

/ We decided with Asia (known as Kirie @ Shape Moth) to make a swap. Asia sew for me unbelievably gorgeous pillow (you can see it HERE) and I got from her whole bundle of fantastic goodies.

I sew a mini-quilt, which is not so wonderful (I won't say more, because I would be complaining a lot:D). Well, just see:

Większe zdjęcie / Bigger sized photo

Większe zdjęcie / Bigger sized photo


Ogłoszenie na drzewie ma mniej więcej taką treść: "Poszukiwany. Romantyczny rudzielec. Do spacerów (pogoni?) po parku".

/ The ad on the tree says: "Wanted. Romantic red-head. To chase around a park."


11 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Its utterly gorgeous, I love it, so very clever, creative and completely cute

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie jest świetny!!! Joasia na 100% jest zadowolona:) Myślę,że porównywanie Waszych prac nie ma najmniejszego sensu:) Obie macie całkiem inny styl i w dodatku każda z Was jedyny w swoim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
  3. przeciez ten mini quilt jest niesamowity!!!!!!!! ;o jak mozesz na niego narzekac! dziewczyno! dawno nie widzialam takiego cudenka! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to kazda z nas juz pomarudzila, jakie te nasze prace to nieudane sa... lisek jest przesliczny! teraz czeka tylko az sie wybiore do sklepu i kupie cos, na czym bym mogla go zawiesic (na razie pozyczylam kocia wedke ze sznurkiem jako wieszak, hehe).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała makatka! Jak dla mnie pomysł i wykonanie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudna makatka!! Julka zawsze wymyślisz coś co zapiera dech!

    OdpowiedzUsuń
  7. prześmieszny ten lisek , świetny pomysł na makatkę :-))mam pytanie czy już nie ma sklepu Jednoiglec?

    OdpowiedzUsuń
  8. O maj god!Obie jesteście takie talenciary, że dech zapiera! Marze żeby stać się posiadaczką takiego cuda, ale ja nie podołam na bank takiej wymianie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczności !! Ja nie wiem co Ci się w Twojej pracy nie podoba, jest świetna ! A poduszka , którą dostałaś jest w innym stylu tworzona i jest też świetna. Obie Was podziwiam,wasze prace jesteście super :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lis jest czadowy :)

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>