by Julianna Gąsiorowska

Kalendarz adwentowy 2014 / Advent calendar 2014


This year I wasn't able to sew Advent calendar, but this doesn't mean that Mary don't have any calendar. I prepared super easy calendar made from things I found at home. It might be simple, but inside each bag there are very nice goodies, sweets, ponies and cards with interesting things to do (tasks for Mary and some great things to do with us):
/ W tym roku nie miałam siły by uszyć kalendarz adventowy, ale to nie znaczy, że Marysia nie ma żadnego. Przygotowałam bardzo łatwy kalendarz z rzeczy, które znalazłam w wielkim pudle przydasiów (schowanych na czas przeprowadzki - wreszcie niektóre rzeczy znalazły zastosowanie:). Kalendarz jest bardzo prosty, ale w środku są bardzo fajne niespodzianki, słodycze, kucyki i kartki z interesującymi zadaniami (dla Marysi solo, jak również do wykonania wspólnie z nami):



And here's our fake fireplace with lots of kitschy festive things:
/ A tutaj nasz niby kominek z mnóstwem kiczowatych świątecznych drobiazgów:


And a little confession: last year I made only the top of Advent calendar. I didn't have time to quilt it, but Mary loved it. I wanted to show it to you (ok, let's be honest, I wanted to finish it this year), but while the flat makeover I lost it somewhere (like many other things). I hope that next year it will be finally finished!

/ Na koniec małe wyznanie: w ubiegłym roku nie skończyłam kalendarza, udało mi się uszyć tylko przód. Ale i tak Marysia go polubiła i dobrze nam służył. Chciałam go Wam pokazać (ok, bądźmy szczere, chciałam go też skończyć w tym roku), ale podczas remontu gdzieś się zapodział (jak wiele innych rzeczy). Pozostaje mi mieć nadzieję, że do przyszłego roku go znajdę i w końcu wypikuję.


5 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Kominek jak marzenie! Śliczny, a do tego jaki praktyczny - nie trzeba z niego sadzy usuwać :)))))
    I wspaniałe kartki świąteczne - w stylu retro!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Your fireplace is beautiful! !

    OdpowiedzUsuń
  3. What a fantastic idea to fill festive bags for the calendar activity. Gorgeous scene for your fireplace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this idea, I will do it next year.

    OdpowiedzUsuń
  5. Julka to chyba najbardziej pomysłowy kalendarz na świecie!!! Jak dla mnie rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>