by Julianna Gąsiorowska

Zapowiedź;)


Nie mam w tym tygodniu praktycznie w ogóle czasu na szycie:( nadrabiam tylko różne zaległosci, a i tak piętrzą się kolejne...
Pokażę więc cos nad czym chwilami pracuję. Pierwsza częsć powstała chyba z miesiąc temu i rzuciłam ją w kąt, gdyż straciłam wenę. Dzis zaczęłam szyć cos zupełnie innego i podczas szycia okazało się, że te dwie rzeczy będą do siebie pasować i chyba je połączę w jedną całosć (pytanie brzmi: kiedy?:)
/ This week I don't have time for sewing:( I'm just dealing with old stuffs, but new old stuffs are growing...
I'll show something which I'm working on right now. First part was made about month ago and then I lost inspiration. Today I started sewing something completely different and while sewing I realized that these two parts will match and probably I'll join them in one part (the question is: when?:)



1 lovely comments / miłych komentarzy:

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>