by Julianna Gąsiorowska

Parę "staroci"


Robię porządki na dysku i znalazłam parę zdjęć różnych rzeczy, które uszyłam glównie w tamtym roku (najczęsciej pod presją czasu:).

Podkładki na prezent swiąteczny dla moich Mam (szyte wieczorem na dzień przed Wigilią - do jakiejs 24...):


Na jedną z forumowych wymianek uszyłam pokrowiec na szydełka:


Brakowało nam ptaszka w klatce widzącej przy balkonie, więc zamieszkał tam paw:

4 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Julka, ale masz pomysły - ten ptaszek w klatce rozbrajający jest. I oczywiście etui na szydełka - jest cudne i moje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Makneto, bardzo się cieszę, że etui Ci się podoba i że przymykasz oko na "byki":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokrowiec jest FANTASTYCZNY! Zazdroszczę właścicielce.
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokrowiec rewelacja! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>