by Julianna Gąsiorowska

Night and day {Hello Sunshine!}


English version will appear in the evening:)

Gosia z bloga Quilts My Way zorganizowała fajną zabawę letnią z niesamowicie atrakcyjnymi nagrodami. Bardzo, ale to bardzo chciałam wziąć w niej udział, ale już na jej początku wiedziałam, że ciężko mi będzie cokolwiek uszyć. Miałam w głowie super wzór pp, ale nie dałam rady go rozrysować. W piątek pomyślałam, że może w końcu uszyłabym dla Ani pierwsze poduszki. Od dawna przymierzałam się by uszyć proste poduchy w kształcie słoneczka i chmurek, koniecznie w kolorach, które królują w pokoju dziewczyn, a więc różowy, niebieski i żółty (wypisz, wymaluj kolory konkursowe!). Początkowo na myśleniu się skończyło, bo ciągle coś stało mi na przeszkodzie i wydawało mi się, że nie zdążę... Ale w końcu jakimś trafem zaczęłam szyć, zupełnie bez nadziei, że skończę i... udało się:) Poduchy na żywo są bardzo fajne, kolorowe i takie dziecięce, ale niestety fotki nie chcą dziś wyjść (zamieszczam takie jakie zrobiłam i jutro będę walczyć z aparatem, który nie chce łapać ostrości...).





Podusie są trzy: każda dwustronna, wersja dzienna ze słoneczkiem i jaśniejszymi chmurkami oraz wersja nocna z księżycem i ciemniejszymi chmurkami. Są niewielkie, w sam raz dla takiego bobasa jak Ania. Jak podrośnie będą służyły jako maskotki.
Na chmurkach nie dodawałam twarzy, bo nie chciałam przedobrzyć. Początkowo chciałam też umieścić fajne angielskie sentencje na słoneczku i księżycu ("You are my sunshine" i "I love you to the moon and back"), ale stwierdziłam, że zostawię je na następne poduchy, tym razem kwadratowe (już mam na nie jakiś pomysł).

Szczegóły konkursu i mnóstwo pięknych prac znajdziecie na blogu Gosi (klik klik na bannerek:):

9 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Sympatyczne podusie! Powodzenia w konkursie!
    Cieszę się, Julianno, że powoli wracasz do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczne kolory... Maleńka będzie miała cudnie kolorowe sny...
    Ogromnie podoba mi się jak urządziłaś dziewczynkom pokój... masz talent dekoratorski...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowe poduchy i pomysł - takie dwa w jednym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podusie, takie radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta ze słoneczkiem i księżycem - pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności...i jeszcze te piękne truskaweczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny księżyc! Taki tajemniczy a przy tym miły i sympatyczny - dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>