by Julianna Gąsiorowska

Wielki projekt / Grand design


I've just started a new blog, a journal devoted to the flat makeover we plan to start in May. I will write new blog only in Polish, but it's possible to use Google Translator if you are interested to find out more about my life:) This doesn't mean that I will abandon this blog. I hope I will find time to sew! (I'll take sewing machine with us, we will stay somewhere else for about 3 months).
My new blog is HERE.

W maju czeka nas remont generalny naszego mieszkania i właśnie założyłam nowy blog, dziennik zawierający spis pomysłów, oczekiwań i inspiracji na temat naszego nowego wnętrza. Decyzję podjęliśmy mniej więcej na początku roku, teraz wiemy, kiedy startujemy (już w maju). Zapraszam Was serdecznie do mojego świata:) KLIK KLIK
Nie porzucam oczywiście mojego szyciowego bloga i mam nadzieję, że podczas remontowych zawirowań znajdę czas na szycie (na czas remontu wyprowadzamy się, ale maszyna jedzie z nami:).


http://wielkiprojektjulki.blogspot.com/


8 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Życzę wam, aby Wasze wyremontowane mieszkanie wyglądało tak jak sobie wymarzyliście i oczywiście aby remont przebiegał bezproblemowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki za remont :D przyda się dużo cierpliwości :D
    i wiesz mimo, że robisz bardzo współczesne patchworki jakoś to marzenie o kamienicy bardzo mi do ciebie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze ze sie wyprowadzacie bo mieszkanie na polu bitwy jest trudne zwłaszcza przy dziecku. kciuki żeby wyszło tak jak chcecie i żebyscie sie w nim dobrze czuli

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam przekonanie, że remont - nawet ten perfekcyjnie zaplanowany - zawsze okupiony jest sporym wysiłkiem i niemałym stresem. Poczułam to na własnej skórze :) Natomiast wizja własnej pracowni i to w centrum mieszkania brzmi po prostu wybornie! Dlatego trzymam za Was kciuki! Zdecydowanie będę śledzić Wasze potyczki i podziwiać postępy :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na prowadzenie takiego bloga. Może i ja kiedyś zacznę prowadzić bloga o budowie naszego domu:) Dom jest na razie jedynie w fazie marzeń, ale może kiedyś...;)
    A Tobie życzę dużo siły i wytrwałości podczas remontu !!! Nie lada wyzwanie przed Tobą.

    Ps.Bloga na pewno będę obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to trzymam kciuki za realizację marzeń - jako dziecko mieszkałam w starej kamienicy z sufitem na wysokości 3,40m, rozsuwanymi drzwiami i przepięknym piecem kaflowym :) Do mojego domu zabrałam podobny gzyms i wykańcza teraz kominek - namiastka domu z dzieciństwa. Rozumiem Twoje marzenie i piękne plany i życzę, żeby się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. NIe lubię remontów. Najchętniej bym się wtedy ewkuowała na księżyc!
    Twoje pomysły są wspaniałe i niesamowite! Trzymam kciuki za znalezienie odpowiednich drzwi i za sprawny "remoncik"! Hi, hi, hi! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za zwrócenie nam na relaks, witryna jest wspaniałe, jestem na nim każdego dnia i nie widać końca, więc nie jest nowość.
    Dziękujemy za udzielenie nam tak wiele radości!
    voyance par mail gratuite

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>