by Julianna Gąsiorowska

Old bee blocks


Jakiś czas temu uszyłam parę bloków w ramach grup na Flickr:

/ Some time ago I sewed a couple of Bee Blocks:

Doszywam też kolejne elementy w Round Robin, ale nasze w koło Macieju jest tajne/poufne, więc nie mogę nic pokazać.

Mam wielkie;) plany weekendowe: skończyć poduchę na wymiankę Pillow Talk Swap Round 5:)

A narzuta leży i kwiczy:( skompletowałam tył i od tamtego czasu brak wolnych chwil na szycie:(((

/ I sew also next parts in Round Robin, but this RR is top secret, so I cannot show anything.

I've got huge;) weekend plans to sew a pillow for Pillow Talk Swap Round 5:)

Dandelion quilt is waiting... (I sewed only a back and didn't have time to do more:(((


4 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. mam nadzieje ze znajdziesz czas na skonczenie narzutki :) co to blokow to ten niebiesko czerwonyz ptaszkiem jest niesamowity!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. очень красиво!!! и как всегда ткани подобраны - супер!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ kolory! Najmodniejsze tego lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam to, że blok ptaków. kolory są tak piękne

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>