by Julianna Gąsiorowska

Prototype of potholder / Prototyp rękawicy kuchennej


Jakiś czas temu uszyła łapkę kuchenną, właściwie rękawicę, którą można założyć i która ma taki kształt:

/ Some time ago I sewed potholder, which you can actually wear and it has such a shape:

Część dalsza nastąpi:)

/ To be continued:)


10 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. please tell us how to make it. This is so cute!

    OdpowiedzUsuń
  2. Adorable! I would love to make it too!

    OdpowiedzUsuń
  3. w zyciu nie widzialam takiej rekawicy!!! kobieto jestes niesamowita! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna, jeszcze takiej nie widziałam.... Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetna! uwielbiam czajniczki i dawno chciałam uszyć jakiś do kuchni dla dekoracji.Chyba mnie zmobilizowałas:p

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, też bym taką chciała :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Julka jestes niesamowita!!! zawsze to wiedziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Julka rewelacja - zupełnie inna niż wszystkie, które dotąd widziałam i jaka ładna !!!

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>